• Anonym (Vill vill vill!!)

Så attraherad av honom att jag dööör!

Jag är inte singel, och inte han heller. Båda har familjer. Men jag är så jävla attraherad av honom och skulle typ ligga med honom på tre sekunder om jag fick chansen! Han själv vet inget om detta och har säkert inte tänkt så alls om mig haha!!
    Vi umgås rätt mycket som ett kompisgäng, och med familjerna. Så hemskt och fel av mig att tänka så här kanske men jag kan inte hjälpa det. Och det är inget tillfälligt, har känt så här sedan i somras. Jag kan verkligen inte prata med någon om det så jag måste bara skriva av mig här.
    Fan vad jag vill ha sex med honom, typ nu.
    Så, tala om för mig nu hur dumt det är, hur otrogen jag är i tanken eller vad fan som helst. Eller om jag borde göra slag i saken
    Eller om ni också har förbjudna tankar om någon hehe. Kom igen!

• Svar på tråden Så attraherad av honom att jag dööör!
  • Anonym (Vill vill vill!!)
    Fool skrev 2013-01-09 13:16:32 följande:
    Du verkar iaf ha en rätt omogen inställning till relationer , att vara "van" vid uppmärksamhet samt sätta sin relation på spel bara för det stora nöjet att få veta om man kan få någon är något man oftast förknippar med tonåringar.
    Varför inte vara singel ett tag tills du mognat tillräckligt för att klara av långvariga relationer ? 

Kanske är det just min långvariga relation som gör att jag vill ha lite spänning ibland? Jag vet med största säkerhet att även min kille har haft det behovet några ggr under våra (faktiskt många ) år tillsammans.
    Jag gillar att känna mig uppmärksammad, och jag gillar att flirta. Att attraheras och även attrahera är viktigt för mig. Just nu är jag jätteattraherad av den här killen, och fantiserar gärna om att sexa lite med honom, omoget eller inte spelar ingen roll! Antagligen händer det inte iallafall. Och blir det inte med honom så kan det va, leva singelliv och knulla runt är inget jag har lust med.
  • Anonym (frågvis)

Thrilling.. men hur går det att få till praktiskt när ni båda har familjer?
    Har han visat eller gjort något som får dig hoppfull eller är det du som "förväntar" dig gensvar?

• Fool
    Anonym (Vill vill vill!!) skrev 2013-01-09 13:35:50 följande:

Kanske är det just min långvariga relation som gör att jag vill ha lite spänning ibland? Jag vet med största säkerhet att även min kille har haft det behovet några ggr under våra (faktiskt många ) år tillsammans.
    Jag gillar att känna mig uppmärksammad, och jag gillar att flirta. Att attraheras och även attrahera är viktigt för mig. Just nu är jag jätteattraherad av den här killen, och fantiserar gärna om att sexa lite med honom, omoget eller inte spelar ingen roll! Antagligen händer det inte iallafall. Och blir det inte med honom så kan det va, leva singelliv och knulla runt är inget jag har lust med.
    Jo jag förstår att du vill känna det ena eller det andra, men det är just det som är grejen , allt du skriiver går ut på vad DU vill just för tillfället , vad det får för konsekvenser och innebär för din partner verkar kvitta och det anser jag är ett väldigt omoget och egoistiskt beteende som tyder på att man inte är redo för förhållanden , ett förhållande går ut på vad bägge vill ha , att ge och ta , inte bara vad jag vill ha och vad jag kan få.

Har ni barn ? 
  • Anonym (ex cheeter)

Förälskelser eller intresse av annan person händer nog de flesta personer i fasta förhållanden. Det viktiga är vad du GÖR av den känslan du har. Njut av den pirrande känsla det ger att bli allmänt knäsvag när du ser en person - men GÖR inget av den om du har en partner du älskar.
    Har varit otrogen mot mitt ex. Fanns ingen spärr hos mig utan jag följde med i förälskelsen trots att jag hade hus och barn med exet. Detta var 10 år sen. Fy fan va dåligt jag mådde. Och mitt ex sen! Usch fy faen vilket jävla år vi hade när vi separerade. Nu har jag en fru sen 2 år och visst har jag, och säkert hon med, känt knäsvaghet för nån annan. Senast för 3 år sen med en person inom organisationen jag jobbar i. Vi sågs kanske 3-4ggr per år men nåt klickade mellan oss. Varje gång! Vi såg alltid till att hamna bredvid varandra vid middagar, dansade osv. Båda var vi väl medvetna om kemin mellan oss så vi var öppna mot varandra och sa att "tillbringar vi tid på konferenser för nära varandra så kommer det här att gå åt skogen." Vi hade ingen kontakt vardagligen men tankarna på henne pirrade rejält ett tag.
    Nu - 3 år senare - tänker jag aaaaldrig på henne längre. Det var en liten "förälskelse" eller inte ens det som jag VALDE att hantera rätt. Kunde jätteenkelt VALT att göra på ett annat sätt och därmed riskerat att förstöra 2 förhållanden...
    Min fru var också otrogen mot sitt ex - i princip samma story som min. Halvdåligt förhållande, snygg kille i periferin i bekantskapskretsen, attraktion uppstår och pang så hände det...
    Så vi vet om hur vi har agerat tidigare. Och vi har även den insikten att jag eller min fru kan bli attraherade av andra i framtiden - vi sa i mun på varandra att det är OK att vara attraherad men till en viss gräns. Man kan ju inte rå för vad man känner men så länge det inte medför att vårt förhållande blir lidande så är det väl bara skoj med lite knäsvaghet. Djupare känslor - ja då är det en helt annan situation.
    Senast i förrgår träffade jag en gammal barndomsvän till syrran - shit va snygg hon va! Inte alls så stel som när hon och syrran hängde som tonåringar. Tankarna vandrade iväg en stund men min strålande fru på andra sidan bordet med dottern i knät suddade bort vidare tankar.

Njut lite av attraktioner ni stöter på. Så där lagom. Alla förhållanden går upp och ner. Var aktsam när förhållandet är i en dal och ni råkar på nån chic person som får er att bli varm i hela kroppen. VALET är ditt. SÅÅÅ lätt att göra fel...

• Anonym
    Anonym (ex cheeter) skrev 2013-01-10 10:07:17 följande:
    Förälskelser eller intresse av annan person händer nog de flesta personer i fasta förhållanden. Det viktiga är vad du GÖR av den känslan du har. Njut av den pirrande känsla det ger att bli allmänt knäsvag när du ser en person - men GÖR inget av den om du har en partner du älskar. Har varit otrogen mot mitt ex. Fanns ingen spärr hos mig utan jag följde med i förälskelsen trots att jag hade hus och barn med exet. Detta var 10 år sen. Fy fan va dåligt jag mådde. Och mitt ex sen! Usch fy faen vilket jävla år vi hade när vi separerade. Nu har jag en fru sen 2 år och visst har jag, och säkert hon med, känt knäsvaghet för nån annan. Senast för 3 år sen med en person inom organisationen jag jobbar i. Vi sågs kanske 3-4ggr per år men nåt klickade mellan oss. Varje gång! Vi såg alltid till att hamna bredvid varandra vid middagar, dansade osv. Båda var vi väl medvetna om kemin mellan oss så vi var öppna mot varandra och sa att "tillbringar vi tid på konferenser för nära varandra så kommer det här att gå åt skogen." Vi hade ingen kontakt vardagligen men tankarna på henne pirrade rejält ett tag. Nu - 3 år senare - tänker jag aaaaldrig på henne längre. Det var en liten "förälskelse" eller inte ens det som jag VALDE att hantera rätt. Kunde jätteenkelt VALT att göra på ett annat sätt och därmed riskerat att förstöra 2 förhållanden... Min fru var också otrogen mot sitt ex - i princip samma story som min. Halvdåligt förhållande, snygg kille i periferin i bekantskapskretsen, attraktion uppstår och pang så hände det... Så vi vet om hur vi har agerat tidigare. Och vi har även den insikten att jag eller min fru kan bli attraherade av andra i framtiden - vi sa i mun på varandra att det är OK att vara attraherad men till en viss gräns. Man kan ju inte rå för vad man känner men så länge det inte medför att vårt förhållande blir lidande så är det väl bara skoj med lite knäsvaghet. Djupare känslor - ja då är det en helt annan situation. Senast i förrgår träffade jag en gammal barndomsvän till syrran - shit va snygg hon va! Inte alls så stel som när hon och syrran hängde som tonåringar. Tankarna vandrade iväg en stund men min strålande fru på andra sidan bordet med dottern i knät suddade bort vidare tankar. Njut lite av attraktioner ni stöter på. Så där lagom. Alla förhållanden går upp och ner. Var aktsam när förhållandet är i en dal och ni råkar på nån chic person som får er att bli varm i hela kroppen. VALET är ditt. SÅÅÅ lätt att göra fel...

Det borde alla läsar det här, Gud vad bra du har skrivit.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-10 10:39:00 följande:
    Det borde alla läsar det här, Gud vad bra du har skrivit.

• Anonym (chika boo)
    Anonym (Vill vill vill!!) skrev 2013-01-09 12:09:40 följande:

Kanske det stannar vid fantasi, kanske inte! Kanske jag bara vill veta ATT jag kan få honom Är van att få uppmärksamhet av killar om jag vill, men han är lite "svår", och därför intressant. Får inget grepp om honom liksom.
    Vaddå "få" honom? Hur "får" man en annan människa? Vill du har sex med honom så handlar det om HANS moral etc. huruvida du "får" honom. Han kanske sätter på alla som visar tillgänglighet. Eller han kanske är väldigt oskuldsfull och måste lämna sin fru och sitt nuvarande liv innan han kan/vill ha sex med dig.
    Det är där ditt resonemang är bara så himla omoget. Som vuxen människa bör man ha förmågan att helt enkelt njuta av den attraktion man själv känner. Utan att försöka manipulera den andre till vare sig det ena eller det andra, iaf om det handlar om något man inte tänker stå för.
    Mao: behovet av omedelbar behovstillfredsställelse bör man börjat lämna i tvåårsåldern då den narcissistiska perioden normalt fasas ut. Man lär sig att man inte behöver agera på alla impulser, helt enkelt.
  • Anonym (frågvis)

Hur går det? Händer det något?

• Anonym

Man suktas ute och äter kakan HEMMA! punkt slut. vill man leva som en apa så gör man det.men inte i ett förhållande. hoppas din sambo trånar efter nån annan. då skulle du säkert må skitbra i din mage!

• Anonym
    Anonym (fantasi) skrev 2013-01-08 10:43:50 följande:
    Hehe. Jag vill poängtera att är från min sida, Jag skulle aldrig vara otrogen, Jag anser det som något äckligt, i jämförelse med om någon skulle bajsa i min mun.. typ. Men det finns de som gillar bajs i munnen, men kommer de till mig å klagar över att det smakar illa, har jag ingen sympati.... Vissa är öppna för tanken på otrohet, vissa gillar att vara otrogna. Visst! trevligt för dem, men jag vill inte. Så enkelt e det. Att såra någon annan är inte min grej, å majoriteten av de som är otrogna vill inte såra sin stadiga partner, men varför då vara otrogna? Samma gäller de som kör bil för fort, de vill inte ha böter, men varför köra för fort då? Motsägelsefullt.... Jag förstår inte tanken bakom det. Jag skriver bara min åsikt, samma som du :)

Jag tycker inte att man ska vänstra med någon i bekantskapskretsen. Blir bara problem.
  • Anonym (Också...)

Ex cheter, vad bra du skrivit!!! Jag har 3 barn å 12 årigt förhållande. Jag var otrogen mot mitt ex. Jagar även otrogen (ej samlag) mot min nuvarande men vi har kommit igenom det. Jag är flitig när jag är ute och hamnar ofta i situationer där jag attraheras av någon. Jag får ofta uppskattning av män ute och jag suger åt mig av det. Jag hoppas jag aldrig är otrogen igen för jag älskar min sambo och vårat liv. Men jag blir lite rädd emellanåt då jag får attraktion för någon. Senast på en fest i lördags. Jag åkte sen hem och onanerade, varför blir jag så upphetsad av situationer med andra män när jag har det så bra hemma?

• Anonym (Också...)

Jag är flirtig ute skulle det stå. Eller bara glad, dansar å har kul:)

• Anonym (ex cheeter)
    Anonym (Också...) skrev 2013-03-18 16:06:46 följande:
    Ex cheter, vad bra du skrivit!!! Jag har 3 barn å 12 årigt förhållande. Jag var otrogen mot mitt ex. Jagar även otrogen (ej samlag) mot min nuvarande men vi har kommit igenom det. Jag är flitig när jag är ute och hamnar ofta i situationer där jag attraheras av någon. Jag får ofta uppskattning av män ute och jag suger åt mig av det. Jag hoppas jag aldrig är otrogen igen för jag älskar min sambo och vårat liv. Men jag blir lite rädd emellanåt då jag får attraktion för någon. Senast på en fest i lördags. Jag åkte sen hem och onanerade, varför blir jag så upphetsad av situationer med andra män när jag har det så bra hemma?
    Vi har alla olika behov av bekräftelse. Vissa mindre, andra större. Inget fel i varken det ena eller andra så länge det inte "goes bananas" helt och hållet såklart. Glad Min bästa vän har både varit otrogen och blivit utsatt för det - i samma förhållande. Han sa så här:

"Fan - det jag gjorde med den där tjejen har ju min sambo tjatat på mig att jag ska göra. Och det min sambo gjorde med den andra killen har jag varit sugen på hur länge som helst. Varför gjorde vi inte det med varandra istället?"

Kan ni prata bra du och sambo? Alltså PRATA! Om allt! Känns på din text som om du söker lite spänning omedvetet. Kanske läge att överraska/bli överraskad i vardagen lite...

Jag tycker inte att du ska ha dåligt samvete för att du tänkte på nån festdeltagare när du onanerade. Ärligt - vid mysiga stunder med mig själv så ser då inte jag frugans tuttar framför mig...Flört
  • Ovidius

Jag trodde i rubriken att det var mig du var ute efter . Men när jag läser och ser hur du skriver gissar jag att du är under 25 år.
    Den kvinnan som jag misstänkte är över 40. 

• Anonym (Också...)

Anonym som skrev till mig, jo jag söker spänning. Har ett väldigt bra liv, inte sex jätteofta men försöker en gäng i veckan och det blir bättre ju längre vi är tillsammans. Det är väldigt bra sex och jag får alltid orgasm och blir våt fort. Sen har jag väl känt större passion en gång i livet med en kille som jag inte va kär i,, men nåväl jag har det jättebra! Varför söker man spänning? Jag får stålsätta mig för att inte gå över gränsen ibland.

• Anonym (ex cheeter)
    Anonym (Också...) skrev 2013-03-27 00:50:05 följande:
    Anonym som skrev till mig, jo jag söker spänning. Har ett väldigt bra liv, inte sex jätteofta men försöker en gäng i veckan och det blir bättre ju längre vi är tillsammans. Det är väldigt bra sex och jag får alltid orgasm och blir våt fort. Sen har jag väl känt större passion en gång i livet med en kille som jag inte va kär i,, men nåväl jag har det jättebra! Varför söker man spänning? Jag får stålsätta mig för att inte gå över gränsen ibland.
    Utan att det blir hårklyverier och att vi snor tråden helt; du är den du är och alla har vi olika förväntningar på vad livet ska ge oss. Du vill ha spännning - live with it! Tungan ute Skämt åsido - vet sambon om att du går igång på spännande saker så lägger förhoppningsvis han ihop 1+1 och blir lite mer äventyrlig av sig.
    Du tänder ju på sambon enligt vad du beskriver så det är ju inte nåt problem. Men lite extra twist på tillvaron är viktig. Ni verkar ju dessutom vara i uppbyggnadsfasen i förhållandet så nu har du läge att linda karln kring ditt lillfinger Flört

• Tik Tak
    Anonym (Vill vill vill!!) skrev 2013-01-04 21:07:41 följande:
    Jag är inte singel, och inte han heller. Båda har familjer. Men jag är så jävla attraherad av honom och skulle typ ligga med honom på tre sekunder om jag fick chansen! Han själv vet inget om detta och har säkert inte tänkt så alls om mig haha!!
    Vi umgås rätt mycket som ett kompisgäng, och med familjerna. Så hemskt och fel av mig att tänka så här kanske men jag kan inte hjälpa det. Och det är inget tillfälligt, har känt så här sedan i somras. Jag kan verkligen inte prata med någon om det så jag måste bara skriva av mig här.
    Fan vad jag vill ha sex med honom, typ nu.
    Så, tala om för mig nu hur dumt det är, hur otrogen jag är i tanken eller vad fan som helst. Eller om jag borde göra slag i saken
    Eller om ni också har förbjudna tankar om någon hehe. Kom igen!

TS var inte en otroget svin som bedrar din partner om du bedrar din partner förtjänar du inte hans trohet och respekt.
  • Puffpinglan
    Anonym (ex cheeter) skrev 2013-01-10 10:07:17 följande:
    Förälskelser eller intresse av annan person händer nog de flesta personer i fasta förhållanden. Det viktiga är vad du GÖR av den känslan du har. Njut av den pirrande känsla det ger att bli allmänt knäsvag när du ser en person - men GÖR inget av den om du har en partner du älskar.
    Har varit otrogen mot mitt ex. Fanns ingen spärr hos mig utan jag följde med i förälskelsen trots att jag hade hus och barn med exet. Detta var 10 år sen. Fy fan va dåligt jag mådde. Och mitt ex sen! Usch fy faen vilket jävla år vi hade när vi separerade. Nu har jag en fru sen 2 år och visst har jag, och säkert hon med, känt knäsvaghet för nån annan. Senast för 3 år sen med en person inom organisationen jag jobbar i. Vi sågs kanske 3-4ggr per år men nåt klickade mellan oss. Varje gång! Vi såg alltid till att hamna bredvid varandra vid middagar, dansade osv. Båda var vi väl medvetna om kemin mellan oss så vi var öppna mot varandra och sa att "tillbringar vi tid på konferenser för nära varandra så kommer det här att gå åt skogen." Vi hade ingen kontakt vardagligen men tankarna på henne pirrade rejält ett tag.
    Nu - 3 år senare - tänker jag aaaaldrig på henne längre. Det var en liten "förälskelse" eller inte ens det som jag VALDE att hantera rätt. Kunde jätteenkelt VALT att göra på ett annat sätt och därmed riskerat att förstöra 2 förhållanden...
    Min fru var också otrogen mot sitt ex - i princip samma story som min. Halvdåligt förhållande, snygg kille i periferin i bekantskapskretsen, attraktion uppstår och pang så hände det...
    Så vi vet om hur vi har agerat tidigare. Och vi har även den insikten att jag eller min fru kan bli attraherade av andra i framtiden - vi sa i mun på varandra att det är OK att vara attraherad men till en viss gräns. Man kan ju inte rå för vad man känner men så länge det inte medför att vårt förhållande blir lidande så är det väl bara skoj med lite knäsvaghet. Djupare känslor - ja då är det en helt annan situation.
    Senast i förrgår träffade jag en gammal barndomsvän till syrran - shit va snygg hon va! Inte alls så stel som när hon och syrran hängde som tonåringar. Tankarna vandrade iväg en stund men min strålande fru på andra sidan bordet med dottern i knät suddade bort vidare tankar.

Njut lite av attraktioner ni stöter på. Så där lagom. Alla förhållanden går upp och ner. Var aktsam när förhållandet är i en dal och ni råkar på nån chic person som får er att bli varm i hela kroppen. VALET är ditt. SÅÅÅ lätt att göra fel...
    Helt rätt!
    Rasmus och Ebba är det bästa jag gjort!
  • Anonym (frågvis)

Eftersom jag är i en liknande situation döööör jag om jag inte får höra hur det går. Hamnar ni på tumanhand någon gång?

Svar på tråden Så attraherad av honom att jag dööör!