• Bollhav

Hur många skor köpte du till dig själv förra året?

Är du en skofantast eller köper du bara när du slitit ut ett par?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-05 18:35
    Följdfråga: Hur många skor rensade du ut från garderoben?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många skor köpte du till dig själv förra året?
  • SilverEmma

3! Köpte dem i början på december för att mina gamla verkligen höll på att trilla sönder. Har ett ställe i närheten som alltid har "ta 3 betala för 2" så det blev givetvis 3 par. Köper väl i snitt 1 par skor/år.

Mitt N funkar hemskt dåligt. Barasåattnivetliksom.
  • Archandra

Tyvärr måste jag svara noll. Hade gärna köpt flera par, då de skor jag har börjar vara väldigt slitna. Problemet är att mina fötter inte passar så bra i de skor som finns. Det verkar inte som att skotillverkarna har tänkt att sådana som jag ska ha skor på fötterna.

• logg81

10 eller fler... 
    Däremot slet jag bara ut 1 par... Jag har skor som prydnad...  

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • maercs
    SilverEmma skrev 2013-01-05 17:25:52 följande:
    3! Köpte dem i början på december för att mina gamla verkligen höll på att trilla sönder. Har ett ställe i närheten som alltid har "ta 3 betala för 2" så det blev givetvis 3 par. Köper väl i snitt 1 par skor/år.

Köper du på Skopunkten? Solig
  • Petite Jasmine

Det var nog 5, kanske fler.

Sexarbetare, bloggare och debattör om sexindustrin. Medlem i Rose Alliance, riksorganisationen för sex- och erotikarbetare.
  • Tinkerbell

2 st och fick ett par av min man.

• Lattjo

9 par tror jag det var.

1 gympaskor
    1 sandaler
    1 halvhöga stövlar
    1 mockastövlett (använde 2 ggr och sålde sen)
    1 stövlett
    2 par pulkbacke/arbetsskor (det första paret var ett par skitskor som gick sönder direkt, heja skopunkten)
    1 par vardagsvinterskor
    1 par knähöga nobuckstövlar till våren (måste jag säga att jag längtar till våren ;))

Jag tror inte att det var fler par än så. Kanske lite mer än för dom flesta men jag har blivit en skogalning ;)

• LaFontaine

Nu köper inte jag skor eftersom mina föräldrar är skohandlare, men jag fick väl 10-15 par skor under förra året. Jag köpte ett par skor, nya löparskor.

Svar på tråden Hur många skor köpte du till dig själv förra året?