• Anonym (sviken)

Vad sårade er mest?

Det som sårat mig mest och gjort att jag är ledsen och arg: att han inte kunde avsluta vårt 15 år långa förhållande innan han skaffade en ny kvinna. Att han var en så rutten ynkrygg som var tvungen och känna efter om gräset var grönare...Att han dessutom inte kunde "pausa" sitt nya förhållande ett tag medans vi var mitt uppe i skilsmässa, försäljning/övertag av hus och andra praktiska och känslomässiga problem. Nä, då valde han att flytta till henne så jag fick ta hela skiten. Nu ett halvt år senare, så har HON flyttat in i mitt gamla hus, de har mina barn varannanvecka och jag kommer hata dem för resten av mitt liv. Jag anstränger mig för att kunna ha en kontakt vad gäller barnen...men det gör så ont i mitt hjärta. Jag hoppas att allt bleknar med tiden???Men just nu känns det inte så, jag önskar jag kunde klippa alla band, med det går ju inte eftersom vi har barn tillsammans. Jag önskar varje dag att det kommer gå åt helvetet med dem och att de får tillbaka med samma mynt på ett eller annat sätt.

Svar på tråden Vad sårade er mest?