• Anonym (.)

Vad sårade er mest?

Under våra 2 år tillsammans bodde han hela tiden med hans ex för att han inte hade pengar köpa egen lägenhet, ville inte flytta till hyres som är för dyra eller för långt bort, vägrade flytta till en andra hand för att han ville ha "tryggheten".

Han hade aldrig sovit över hos mig en enda gång. Vi spenderade några timmar efter jobbet, sen var han tvungen gå hem för att han måste jobba och spela på sin dator sa han. På helgerna brukade vi inte träffas heller.

Jag kommer inte ihåg en enda gång jag ringt honom, att han svarat. Han brukade skratta åt det o sa att han svarar aldrig när folk ringer, men när jag var med honom och telefon ringer, ja då svarar han iaf.

Av nån konstig anledning övertygade han mig efter en tid att det verkligen var över med hans ex, iom vi hade konstant kontakt via chat när han är hemma. Så när skulle han haft tid med exet? alltså verkligen från stunden vi vaknade chattade vi tills vi la oss.

Jag är arg på mig själv att jag stod ut så länge. Hur kunde jag låta nån behandla mig som han gjorde! Jag hade aldrig känt mig så ensam som när jag var ihop med denna idiot. Jag var helt emotionellt utsvulten efter det förhållandet, plus att självförtroendet var på botten..

Just det ja, kom på han sexchatta med 2 andra brudar oxå. Vilken idiot jag är! :)

• Anonym (.)
    Anonym skrev 2013-02-06 17:50:56 följande:
    ihop..du var hans älskarinna hans andra kvinna, på sidan av hans förhållande. Inser du inte det?
    Det måste du gör för din egen skull, så du inte råkar ut för liknande svin i framtiden.
    Som sagt, för din egen skull...
    då vi var "ihop" och inte sågs, chattade vi konstant från stunden vi vaknade tills vi la oss, oftast med webcam. så det är omöjligt att han spenderade nån tid med sitt "ex" alls. Det är väl därför jag efter ett tag trodde på honom att det verkligen var slut.

Mest troligt är ju att han sket i sin flickvän, men lät henne tro att de fortfarande var ihop för att ha tryggheten med bostad, samtidigt som han hade mig vid sidan av.

Efter det tog slut mellan oss flyttade han ut ganska snart iofs.
Svar på tråden Vad sårade er mest?