Vad sårade er mest?
Det som sårade mig mest var att han totalt struntade i mina känslor.Jag kunde vara helt nedbruten av olika skäl men han skulle ändå ha sex,det var det viktigaste för honom i hela relationen. jag skulle vara kåt, glad och tacksam i vilket skick jag än befann mig i. Var jag nedbruten av olika anledningar som inte hängde ihop med honom blev han arg och menade att jag på nåt sätt utsatte honom. Ingen tröst där inte!
Det sårade mig också att han valde ut mina svaga punkter, sådant jag hade berättat i förtroende och gav mig skit för det. Han förnekade alltid det han hade sagt och fick mig att framstå som någon som hittade på.
Han kunde räkna upp allt han gjort för mig medan det jag gjort inte räknades alls.Allt som hände i relationen var mitt fel, det var hela tiden jag som åstadkom alla bråk.
Blev jag arg och upprörd över något han sa eller gjorde gick det aldrig att diskutera sakfrågan utan då handlade det om hur arg och upprörd jag var.
Denna man spenderade jag alldeles för många år med och blev till slut alldeles knäkt av det som skedde. Jag har lämnat och börjar så sakteligen känna igen mig själv från den jag var innan.