Vad sårade er mest?
Att min pojkvän låg med min bästa vännina, att de umgicks bakom min rygg bara de två på ett tydligt mer än vänskapligt vis samtidigt som de talade om hans och mitt förhållande, att jag var så totalt ovetnades. Men de tycker inte att de ljugit iallafall, eftersom jag så praktiskt pluggade på annan ort så jag kunde ju inte misstänka något. Att jag fick reda på det i all hast, att jag inte visats någon empati eller förståelse för hur ledsen och förstörd jag är. Att min pojkvän skyller ifrån sig, ljuger om att han skulle gjort det bara för min kompis skull, inte förstår mitt perspektiv och samtidigt säger att han älskar mig. Det hade varit enklare om han bara lämnade mig. Nu ligger beslutet hos mig. Att jag förlorat min bästa "vän", att vi aldrig kommer ses mer och det förändrades över en natt. Plus att hela våran gemensamma bekantskapskrets, allting, allt som varit är borta och kommer inte tillbaka.
Ja, jag har ont i hjärtat inatt, och kan inte sova..:(
Han ljuger som du sa- det är inte att älska någon genom att säga att han älskar dig och sedan ha ett annat förhållande- det är inte respekt. Kolla inte vad han säger kolla på vad han gör!
Det kommer kännas tufft ett tag så umgås mkt med andra vänner. Fler än du har varit i samma sits. Efter den tuffa perioden kommer du påbörja ett nytt liv utan honom och hitta en bättre kille. Jag har det idag och jag är glad över att han försvann.