Inlägg från: Ppilla |Visa alla inlägg
  • Ppilla

Äckligt bubbelbadkar

Känner mig som den blondin jag är helt enkelt. Men hur rengör man en bubbelbadkar ordentligt?? Då vi inte använder det me "bubblor" för ofta fick vi oss en mindre trevlig överraskning idag i form av äckliga svarta saker som flöt omkring.
    Kan påpeka att jag inte har någon manual eller liknande då den ingick i husköpet.
    Finns det speciella medel som rengör? Alla tips är välkomna!!'

• Svar på tråden Äckligt bubbelbadkar
  • Ppilla

Nyfikna. Har inte hunnit bada så mycket i det än men självklart måste det rengöras men därför undrar jag ju nu hur

• Ppilla

Om vi säger så. Vi flyttade hit för en månad sen. Något mer du vill veta? Har badat ca två gånger och då inte bubblat förrän den lille råkade sätta igång den idag

• Ppilla

Känns inte som det direkt är vi som hoppat över något alls men vi veta hur jag ska göra. Har du inget vettigt svar eller bra tips. Kan du gått hitta dig en annan tråd eller höra något trevligare en kväll som denna.

• Ppilla

Kändes lite så minsann. Har hört av mig till företaget var den kommer ifrån efter skötselråd. Får se om de har något vettigt att komma med. Borde ju finnas några generella råd

Svar på tråden Äckligt bubbelbadkar