• AAS10

    Föräldrar i Nossebro/Essunga

    Är nyinflyttad i Nossebro och undrar om det finns fler föräldrar häromkring som kan tipsa om aktiviteter eller kanske träffas och låta våra barn leka lite. 

    Har en grabb på 4,5 år 

  • Svar på tråden Föräldrar i Nossebro/Essunga
  • AAS10

    Nämen vad kul att det finns någon mer här omkring, har ju inte bott här så länge, finns det något och göra här omkring?

  • Jessica 338

    vart bor du? nja..är väl badhuset och den nybyggda lekparken. sedan har du ju marknaden som är varje månad. finns "lek med boll" fär barn i gymnastiksalen på söndagar kl 10:=)

  • AAS10
    Jessica 338 skrev 2013-02-26 22:57:53 följande:
    vart bor du? nja..är väl badhuset och den nybyggda lekparken. sedan har du ju marknaden som är varje månad. finns "lek med boll" fär barn i gymnastiksalen på söndagar kl 10:=)
    Jag bor i centrala nossebro,vi går i simskolan en gång i veckan, så har inte riktigt orkat mig i väg mer.... marknaden ska vi kika in lite innan vi går till dagis i morrn. såg att dom satte upp lappar om det på dagis hade varit jätte skoj men mitt barn är vh hos sin pappa så det hade inte funkat, 

    vilka åldrar är dina barn i? 
  • AAS10
    Jessica 338 skrev 2013-02-26 23:04:51 följande:
    vad jobbar du med?:)
    härlig blandning på åldrar själv har man en grabb på 4,5år.  jag jobbar som boendestödjare inom psykiatri i vänersborg och undersköterska här i nossebro 
  • Jessica 338

    jag studerar själv till undersköterska:) och läser just nu psykatri:)...du har inte lust att kanske ta en kopp kaffe någon gång?

  • AAS10
    Jessica 338 skrev 2013-02-27 12:34:40 följande:
    jag studerar själv till undersköterska:) och läser just nu psykatri:)...du har inte lust att kanske ta en kopp kaffe någon gång?
    jasså,absolut det hade varit trevligt =) psykiatri är sjukt intressant, vilken inriktning har du valt? kanske är just dom kurserna?
  • AAS10
    Jessica 338 skrev 2013-02-27 23:04:12 följande:
    jag har valt äldravården som inriktning:)..

    Jaha kan man välja det som inriktning nu, vad kul =)
  • AAS10
    Jessica 338 skrev 2013-02-28 15:30:57 följande:
    Japp har du kanske lust att träffas på lekparken någon dag?
    Absolut det hade varit jättekul =)
  • AAS10
    Jessica 338 skrev 2013-02-28 18:01:47 följande:
    Läste du har sambo..vem e din sambo? Kanske någon man känner:)
    Skickade privat meddelande till dig....
Svar på tråden Föräldrar i Nossebro/Essunga