Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Vilken Prostatavibrator?

Jag använder en vanlig dildo i jello funkar fin fint.Glad

• Anonym (Kille)

jag kan komma utan att röra snoppen när jag rider min dildo Glad blir en totalt härlig orgasm som känns mera.

• Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2013-01-13 20:34:33 följande:
    det måste jag lära mig !!!

När du väl har lärt dig komma så vill du inte  komma på nåt annat sätt.orgasmen bygger upp sig på ett helt annat sätt  hihi är så härligt!
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Flickvän) skrev 2013-01-13 21:56:33 följande:
    Mycket intressant att höra om era sköna stunder på egen hand! Jag köpte en Bad boy till min kille. Eftersom jag har hört att killar kan få g-punkts orgasm när man stimulerar analen. Han var väl inte jätte pigg från början att testa den, men den är ju neutral och ser inte ut som en snopp(han skulle aldrig kunna ha sex med en kille).Ett par dagar senare, när jag hade honom i munnen bad han till och med om den själv. Jag på med massor av glidmedel och förde försiktigt in den. Fan va upphetsande det var för både mej och honom!!!! Vet inte riktigt om det blev en G-punktare men har nog aldrig sätt honom så kåt!!! 

åhh vad jag skulle ge för att ha en tjej som dig!
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-15 07:53:13 följande:
    Man kan fundera om det förstör möjligheterna att njuta av "vanligt" sex.

Nä det tycker jag inte. men det är som sagt helt otroligt när du kommer så som kille.
  • Anonym (Kille)
    Skrattandejag föredrar utan vibrator helt klart bäst.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-23 21:53:02 följande:
    Vad är bättre med dem?

då känner jag mycket bättre när jag är rätt enklare tycker jag. o så är det ju lite mer likt nå annat.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-25 06:46:40 följande:
    Men får du inte jobba på en hel del då för att få orgam med dildo utan vibrator, eller hur mycket stimulans behövs det egentligen?
    nä brukar väl ta max 5 min innan man känner att det är dags. men det kan ju vara skönt att dra ut lite på det åxå.

jag kommer lättast om jag rider den men även om jag ligger på rygg typ missonären går jättebra.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-25 13:49:45 följande:
    Kör du själv då eller med partner?

blir själv är singel just nu
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-25 13:56:18 följande:
    Hur stimulerar du prostatan bäst, långsamma eller snabba rörelser, försitkiga eller kraftfulla stötar?

långsamma o mjuka rörelser brukar funka bäst. men har man hållit på o njutit länge så går det ju lite vildare till.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-25 14:01:49 följande:
    Kan du få flera orgasmer? Med eller utan utlösning? Känner du aldrig att prostatan får sig för mycket på något vis? Vad tål den? Kan den ta skada? Jag har känt min tre gånger, en gång verkade den lite mjukare och större, de andra gångerna lite mindre och hårdare,

jag kan komma flera ggr kuken slaknar lite i mellan men det är inga större problem. har aldrig märkt att prostatan mår dåligt på nå sätt. brukar göra det några ggr i veckan iaf. o har gjort det i drygt ett år nu.
  • Anonym (Kille)

min förra tjej använde bara fingrar men det var mysigt det med. men då kom jag inte bara av det utan behövde lite mer stimulans av kuken. jag är 32 år. skulle gärna testa det ihop med nån åxå om tillfälle ges. o prova tycker jag absolut du ska göra kan länka en bild på den jag använder om du vill

• Anonym (Kille)

den finns i helt vanlig genomskinlig åxå om det är bättre. eller är det att den ser ut som en riktig som stör. hihi

• Anonym (Kille)
    The Seeker skrev 2013-01-25 18:04:11 följande:
    Oooohhh.....en tråd i min bak (förlåt...smak ska det vara)

hihi ja den här tråden gilla jag med
Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?