• Anonym (Kille22år)

Vilken Prostatavibrator?

Jag tänkte köpa en prostatavibrator/prostatastimulerare men jag vet inte vilken, tips tack.

Krav:

TYST vibrator med olika steg

Lätt att rengöra

Inte för tjock (vill juh inte spricka...)

• Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?
  • Anonym (Kille22år)

Är det helt ointressant för folk eller är dem för blyga för att svara?
    Tungan ute

• Anonym

Jag har en Naughty Boy. Den är ganska liten och i bra material. Glider lätt in och vibrerar så himla skönt :) Jag är supernöjd med den! 

Jag rengör med tvål och vatten. Kanske borde köpa rengöringsmedel framöver, men tvål och vatten har fungerat hittills. 

Här hittar du den www.intimera.se/naughty-boy-302.html 

• Lis Alm
    Anonym skrev 2013-01-08 20:44:15 följande:
    Jag har en Naughty Boy. Den är ganska liten och i bra material. Glider lätt in och vibrerar så himla skönt :) Jag är supernöjd med den! 

Jag rengör med tvål och vatten. Kanske borde köpa rengöringsmedel framöver, men tvål och vatten har fungerat hittills. 

Här hittar du den www.intimera.se/naughty-boy-302.html 

Se bara till så att din tvål inte innehåller någon olja, för olja kan skada och lösa upp silikonmaterialet. (tyvärr så är det  väldigt svårt att läsa sig till det) Men om du skulle få en reaktion på din leksak så vet du vad som kan vara anledningen.

• Geminina
    Lis Alm skrev 2013-01-08 20:58:27 följande:
    Se bara till så att din tvål inte innehåller någon olja, för olja kan skada och lösa upp silikonmaterialet. (tyvärr så är det  väldigt svårt att läsa sig till det) Men om du skulle få en reaktion på din leksak så vet du vad som kan vara anledningen.

och inte förvara två olika silikongrejer i kontakt med varandra... annars har du snart en som är väldigt opraktisk... :)
  • Anonym (Kille)

Jag använder en vanlig dildo i jello funkar fin fint.Glad

• Anonym (Kille22år)

Tack för alla svar, får se vad det blir.

Lis Alm skrev 2013-01-08 20:35:56 följande:
    Den här säljer kanonbra och är till "passa-på-pris" nu också
    lustjakt.se/details/dr_kaplan_prostata
    Är det inte risk att dendär börjar vandra uppåt och fastnar där inne?
  • Lis Alm

Det är viktigt att du håller i staven ordentligt för anal musklerna jobbar just uppåt och inåt. Prostatastavarna är oftast inte så långa, men här finns en längre modell
    lustjakt.se/details/prostata_massager

• Anonym

Men är det riskfritt att leka med prostatan ? Jag menar den är ju ganska viktig del av kroppen så man kanske bör ta reda på om det vekligen är så.

Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?