Inlägg från: Anonym (Kille22år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille22år)

Vilken Prostatavibrator?

Jag tänkte köpa en prostatavibrator/prostatastimulerare men jag vet inte vilken, tips tack.

Krav:

TYST vibrator med olika steg

Lätt att rengöra

Inte för tjock (vill juh inte spricka...)

• Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?
  • Anonym (Kille22år)

Är det helt ointressant för folk eller är dem för blyga för att svara?
    Tungan ute

• Anonym (Kille22år)

Tack för alla svar, får se vad det blir.

Lis Alm skrev 2013-01-08 20:35:56 följande:
    Den här säljer kanonbra och är till "passa-på-pris" nu också
    lustjakt.se/details/dr_kaplan_prostata
    Är det inte risk att dendär börjar vandra uppåt och fastnar där inne?
  • Anonym (Kille22år)
    Anonym skrev 2013-01-09 16:26:22 följande:
    Men är det riskfritt att leka med prostatan ? Jag menar den är ju ganska viktig del av kroppen så man kanske bör ta reda på om det vekligen är så.
    Det är helt riskfritt sålänge du inte stoppar upp nått som fastnar i tarmen osv.
    Tänk bara på alla som stimulerat sina prostator i flera år.

Sen ska man juh alltid vara försiktig såklart, inte för hårdhänt osv.
  • Anonym (Kille22år)

Blev en Naughty-Boy.

Ska bli spännande att pröva. :D

• Anonym (Kille22år)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-14 09:26:04 följande:
    Berätta sen hur du upplevde det!
    Måste tyvärr säga att det inte var skönt alls, har testat den en gång, så det behövs nog mer experimenterande.
    Saken är att jag är väldigt kort/liten, så jag tror inte min prostata sitter så långt in som för andra, det gjorde bara ont på mig när jag förde upp hela, halvvägs är dock väldigt skönt, vilket jag vet från tidigare erfarenhet om jag tex. stoppar upp ett finger.
    Den var också väldigt svår att hålla kvar inne, speciellt om man bara stoppar in den halvvägs.

Så jag är minst sagt besviken, tror att en prostata-stav hade funkat mycket bättre, med hårdare vibrationer.

och vibrationerna från RO-80mm som sitter i naughty-boy är väldigt små så dem känns inte direkt i naughty-boy MEN, och det var väll det enda positiva med köpet, RO-80mm går att plocka ur och använda mot ollonet, vilket för mig är helt underbart, det är min första vibrator jag har ägt och den kommer användas MYCKET Skrattande
  • Anonym (Kille22år)
    Anonym (Flickvän) skrev 2013-01-14 18:06:59 följande:
    Ja, tyvärr=( Med tre ungar hemma så är det inte lätt att få till ett bra ostört tillfälle=( Vill dessutom inte tjata på min kille utan det blir när han vill;) Till 22-åringen som använde en RO-80: Inte i analen va?! Det är superlätt att en liten vibrator åker in för långt och då kan man inte själv få ut det!!!! 
    Nej inte där bak, eller det blev lite där bak med(kunde inte hålla mig), men jag var väldigt noga med att hålla i den, skönast på ollonet iaf, och den var för kort för att användas där bak.
  • Anonym (Kille22år)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-21 08:49:31 följande:
    Dildo skriver du. Betyder det att det inte är någon vibrator utan bara en "stav"? Hur många här som stimulerar prostatan gör det med vibrator och hur många med hjälpmedel som inte vibrerar?
    Jag föredrar vibrator helt klart, det är underbart
  • Anonym (Kille22år)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-24 08:00:17 följande:
    Men du verkade ju inte så nöjd enligt ett tidigare inlägg. Har det börjat gå bättre nu då?
    nya leksaker  SkämsSkrattande
  • Anonym (Kille22år)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-24 14:39:49 följande:
    Förklara mera vad som är bra och inte.
    Vibratorn kommer åt prostatan inne i analen, resten har "Vågad" beskrivit väldigt bra.
    Finns ingenting som inte är bra tror jag.
  • Anonym (Kille22år)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-01-24 14:56:02 följande:
    Ok. Hoppas du kan få lika sköna orgasmer som han.
    Inte riktigt fontänorgasmer men dom räcker till och blir över om man säger så!
Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?