Inlägg från: Anonym (hm, nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hm, nja)

Vilken Prostatavibrator?

Anonym (Alltid redo!) skrev 2013-01-28 17:00:35 följande:
    xn--frkenhger-17ae.se/sv/sexleksaker-for-hono...

Den brukar jag köra på. Den är väldigt bra! Inte för grov och har bra vibrationer. Oftast sitter jag liksom på den då känns det mest även i mellagården. Men den funkar i par oxå.
    Jag köpte en sådan och blev besviken. Den känns inte tillräckligt lång i någon ände, så det känns inte som om den stimulerar där den skall stimulera (tjockleken är det däremot inget fel på). Den sitter inte kvar på plats heller, som det stod i reklamen att den skulle göra (eller så tog jag för mycket glidmedel möjligen). Motorn är inte så tystgående och på/av-knappen är trög.

Vilken är egentligen bästa ställningen när man använder den? Jag försökte både liggande och sittande. Stående gick för övrigt inte alls, då åkte den ut.
  • Anonym (hm, nja)

Det borde ju liksom inte vara betydligt jobbigare att nå orgasm med en leksak än vad det är när man bara runkar som vanligt.

• Anonym (hm, nja)
    Anonym (Alltid redo!) skrev 2013-01-28 17:00:35 följande:
    xn--frkenhger-17ae.se/sv/sexleksaker-for-hono...

Den brukar jag köra på. Den är väldigt bra! Inte för grov och har bra vibrationer. Oftast sitter jag liksom på den då känns det mest även i mellagården. Men den funkar i par oxå.
    Hur får du den att funka för dig? För mig funkade den inte alls, svag vibration och kommer inte åt där det känns att den borde stimulera.
Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?