• pelagonia

    Någon i södra Skåne ?

    Hej

    Jag skulle gärna vilja lära känna andra mammor i södra Sverige. Bor själv utanför Lund.
    Jag bor med sambo och två killar på 6 och 3 år.

    Många av mitt och vårt umgänge har flyttat från så har inte många vänner kvar, Jag tycker om att promenera,  fixa middagar, går på fik och att prata. Kanske träffas en stund för lite fika medans barnen leker, promenerar till någon lekplats med barnen eller på någon middag tillsammans.

    Vore jättekul om du hör av dig!

    Ha en bra dag !


    Viktor 070103 & Theodor 090331
  • Svar på tråden Någon i södra Skåne ?
  • sarawp

    Här är en mamma från Malmö. Med 2 pojkar. En på 4 år i maj och en liten som är 3 veckor!
    Är 21 år och skulle behöva komma ut lite, träffa nytt folk är väl alltid skoj !

  • Niillis

    Jag är också på för träffar bor i Malmö 26 år har en grabb på 2,5 och en tös på 5 veckor behöver komma ut och träffa lite nytt folk...

  • svedalatjessi
    pelagonia skrev 2013-01-08 21:19:02 följande:
    Hej

    Jag skulle gärna vilja lära känna andra mammor i södra Sverige. Bor själv utanför Lund.
    Jag bor med sambo och två killar på 6 och 3 år.

    Många av mitt och vårt umgänge har flyttat från så har inte många vänner kvar, Jag tycker om att promenera,  fixa middagar, går på fik och att prata. Kanske träffas en stund för lite fika medans barnen leker, promenerar till någon lekplats med barnen eller på någon middag tillsammans.

    Vore jättekul om du hör av dig!

    Ha en bra dag !
    Hejsan!

    Vi är med en Familj som bor i Svedala som vill ha lite nya vänner, min dotter är 8 år och jag själv är 29 år.

    Det hade varit kul om du vill höra av dig.

    Ha en bra!
  • pelagonia
    svedalatjessi skrev 2013-01-21 15:52:01 följande:
    Hejsan!

    Vi är med en Familj som bor i Svedala som vill ha lite nya vänner, min dotter är 8 år och jag själv är 29 år.

    Det hade varit kul om du vill höra av dig.

    Ha en bra!
    Hej på dig.

    Roligt att du hörde av dig.

    Svedala känner jag till då jag bodde där som barn.

    Vi kan höras av..ha en bra kväll !


    Viktor 070103 & Theodor 090331
  • Pusselbiten86

    Hej!

    Är en ensamstående mamma till 4 barn som bor utanför Landskrona som träffas gärna då jag inte känner någon här nere när jag flyttade ifrån hemstaden!

    Kram

  • CrazyLady

    Hej
    Här är en Landskronabo som gärna träffar nya vänner =)

    Mina vänner har tyvärr övergett mig sen jag flyttade hit från Bjuv för 2 år sen så jag e ensam om dagarna

    Bor med min man och vår dotter som fyller 2 och min son sedan innan som är 5 år

  • Pusselbiten86
    CrazyLady skrev 2013-01-30 23:37:44 följande:
    Hej Här är en Landskronabo som gärna träffar nya vänner =) Mina vänner har tyvärr övergett mig sen jag flyttade hit från Bjuv för 2 år sen så jag e ensam om dagarna Bor med min man och vår dotter som fyller 2 och min son sedan innan som är 5 år

    Hej hej. Nära och bra ju träffas gärna, både med och utan barn! Behöver skaffa mig lite vänner när alla andra övergett mig!
    Mamma till 4 grabbar 06,07,09,12 <3
  • CrazyLady
    Pusselbiten86 skrev 2013-02-01 12:08:06 följande:

    Hej hej. Nära och bra ju träffas gärna, både med och utan barn! Behöver skaffa mig lite vänner när alla andra övergett mig!
    Ja gärna =)
    hade varit hemskt roligt =)

    Du får gärna skriva till mig privat om du vill =)
  • svedalatjessi
    Pusselbiten86 skrev 2013-02-01 12:08:06 följande:

    Hej hej. Nära och bra ju träffas gärna, både med och utan barn! Behöver skaffa mig lite vänner när alla andra övergett mig!
    Hej! Vi träffas gärna för vi känner detsamma att våra vänner har svikit oss och behöver nya vänner, så vet hur du känner dig
Svar på tråden Någon i södra Skåne ?