Inlägg från: Anonym (tveksam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tveksam)

ECT behandling

E det nån som har provat el behandling mot depression eller nån annan psykisk sjukdom?
    Blev erbjuden att prova men vet inte om ja vågar...Hur blir man efter,kan man utföra sina vanliga "sysslor" ? E ensamstående med 2 barn.har iofs en särbo,,,
    Har djup depression...b.la
    Tacksam för svar

• Svar på tråden ECT behandling
  • Anonym (tveksam)

Tack för ditt svar :)
    Har oxå läst om minnet... :/ det e det som oroar mig...kan ju inte ta hand om mina barn om ja inte minns att ja gjort d....Obestämd
    Men hur mår du idag? Med depressionen....
    Ja känner oxå att dom kan göra va dom vill för ja orkar snart inte mer men måste pga mina...
    Har börjat med en ny medicin idag som heter klomipramin..d e nog den enda på hela marknaden ja inte testat...
    Hoppas innerligt att den funkar...

• Anonym (tveksam)

*pga mina barn ska d ju stå :)

• Anonym (tveksam)

hmm d kan bli hur som helst då med andra ord...Obestämd
    Hur mår ni nu då?
    Har förstått att själva depressionen inte försvinner...

• Anonym (tveksam)

Ja har ju min särbo som kan hjälpa mig o så har dom barnomsorg t 15:30 varje dag.... Ja har nog bestämt mig att kolla om den nya medicinen hjälper annars finns d ingen utväg mer än att testa ECT... Intressant o läsa era olika berättelser.... Vill gärna ha fler så ja vet va ja kanske ger mig in på :/

• Anonym (tveksam)

Har beslutat mig för o vänta ett tag tills medicinen satts in ordentligt men funkar dom inte så testar ja ECT:n
    Tack ni som har skrivit :)

• Anonym (tveksam)

secretlove:
    Påbörjade DBT behandling men d va inget för mig.... Självklart e d bara ja som kan fixa detta med rätt hjälp på vägen.. Min bakgrund e hemsk... Ska börja hos psykolog i mars,har gått hos kurator i 3 år...Blir inget bättre..
    Har inte bara depression utan andra psykiska sjukdomar oxå...

Svar på tråden ECT behandling