• KLAJSHUH

Ingen hjälp på BVC

Jag har inget tips men vill bara säga att du inte är ensam. Min son är oxå hemsk om nätterna... Han vaknar ca 10-15 ggr varje natt. Och har gjort KONSTANT sen han var 4 månader.. Han är 7,5 månad nu. Inget hjälper.. Det är så sjukt tufft. Man går på knäna.. Kram

• KLAJSHUH

Nu ska jag inte stjäla tråden men TS kanske redan samsover..? Vi samsover 2/3 av natten o det hjälper inte ett dugg..

• KLAJSHUH

TS, hur länge har det pågått? Tänder? Kan ju börja lång tid innan dom kommer.. Jag tror till skillnad från andra att det inte bara handlar om faser. ( då har ju min son haft en konstant i snart 4 månader utan uppehåll) men det händer ju väldigt mycket för dom första året..

• KLAJSHUH

Jag ammar fortfarande så vi har lite plus där. Men många gånger vill inte sonen ta bröstet.
    Funkar det inte att söva om genom att smeka över ryggen får vi bära honom tills han somnar igen. Ibland måste vi ta babybjörnen och vanka runt i lägenheten. Kan ta allt från 20 min till två timmar. Sista utvägen vi har är att gå upp helt med honom. Leka och mysa tills han blir trött igen (ibland piggnar han till för mycket, så då har vi inget val) 
    Jag förstår din frustration över att inte sova. man är ett vrak!
    Säg till din sambo att han måste hjälpa till, annars går det inte. Även om han jobbar på dagarna gör du det också. Skillnaden är att han faktiskt kommer hemifrån och kan ladda batterierna på ett sätt du inte kan för du är kvar i med barnet hela tiden. Du måste få hjälp av honom annars går det inte!

Svar på tråden Ingen hjälp på BVC