• Äldre 10 Jan 10:25
    16346 visningar
    20 svar
    20
    16346

    Jag vill göra porrfilm med min man, men hur frågar jag?

    Hej alla glada Familjelivare!

    Jag vill hemskt göra en porrfilm med min man, men jag vet inte hur jag ska gå tillväga...
    Är det något snäll själ som har varit i denna sitationen och löst den på ett proffsigt sätt och fått ihop en bra P-rulle.
    Detta har alltid varit i mina fantasier och jag vill att denna (lilla drömmen) ska gå väga.
    Snälla alla svar är välkommna! Tack på förhand. 

  • Svar på tråden Jag vill göra porrfilm med min man, men hur frågar jag?
  • Anonym (Fotog­raf)
    Äldre 10 Jan 11:28
    #1

    Jag kan bara säga att det är svårare och inte alls lika sexigt som man tror. Om man ska göra det på rätt sätt . Antar att ni ska filma själva. Visst ni kan göra en POV film där han håller kameran men kan garantera att de inte alltid kommer se så nice ut:)

    Jobba med mörkare ljus och med vida vinklar från sidan, ställ kameran på ett stativ och ha sex i olika ställningar och ställ kameran närmre och längre bort på de ni vill se. För då kan ni klippa i filmen sen.

    I alla porrfilmer ser snoppen större ut än den är i verkligheten också. Det är för att man använder ett vidvinkelobjektiv på kameran och filmar från vinklar där man sällan ser "runt" snoppen, då upplevs den större på bild. Testa själv att kolla på snoppen från olika vinklar så ser du skillnaden. Plussa då på ett objektiv som gör att det känns bredare:)...

    Ni kommer få ha mycket avbrutet sex för att ändra kameran i olika vinklar. Så se det mer som ett jobb än en skön stund. Men lyckas ni så kommer ni ju kunna ha sköna stunder efteråt när ni tittar.

    Räkna med att du och din man kommer se 10 kilo tyngre ut också. Ser man ett nyhetsankare "live" på stan hoppar man till av hur smala dom är.

  • Anonym (Swing­er)
    Äldre 10 Jan 11:44
    #2
    Anonym (Fotograf) skrev 2013-01-10 11:28:32 följande:
    Jag kan bara säga att det är svårare och inte alls lika sexigt som man tror. Om man ska göra det på rätt sätt . Antar att ni ska filma själva. Visst ni kan göra en POV film där han håller kameran men kan garantera att de inte alltid kommer se så nice ut:)

    Jobba med mörkare ljus och med vida vinklar från sidan, ställ kameran på ett stativ och ha sex i olika ställningar och ställ kameran närmre och längre bort på de ni vill se. För då kan ni klippa i filmen sen.

    I alla porrfilmer ser snoppen större ut än den är i verkligheten också. Det är för att man använder ett vidvinkelobjektiv på kameran och filmar från vinklar där man sällan ser "runt" snoppen, då upplevs den större på bild. Testa själv att kolla på snoppen från olika vinklar så ser du skillnaden. Plussa då på ett objektiv som gör att det känns bredare:)...

    Ni kommer få ha mycket avbrutet sex för att ändra kameran i olika vinklar. Så se det mer som ett jobb än en skön stund. Men lyckas ni så kommer ni ju kunna ha sköna stunder efteråt när ni tittar.

    Räkna med att du och din man kommer se 10 kilo tyngre ut också. Ser man ett nyhetsankare "live" på stan hoppar man till av hur smala dom är.
    Kan bara hålla med är inte speciellt kul i verkligheten speciellt inte om man skall försöka göra det själva.
    Skall det bli någorlunda givande sex och samtidigt en film med lite kvalitet även om det kommer att kännas som en amatörfilm måste man ta in en extra person som filmar och ställningar som gör sig på film är sällan bekväma.
  • Anonym
    Äldre 10 Jan 12:41
    #3
    Anonym (Swinger) skrev 2013-01-10 11:44:24 följande:
    Kan bara hålla med är inte speciellt kul i verkligheten speciellt inte om man skall försöka göra det själva.
    Skall det bli någorlunda givande sex och samtidigt en film med lite kvalitet även om det kommer att kännas som en amatörfilm måste man ta in en extra person som filmar och ställningar som gör sig på film är sällan bekväma.
    Har kollat på en del hemgjorda filmer och tycker inte kameravinklar är så viktiga.  Kan bli riktigt bra med stativ vid sidan om sängen då hemgjorda filmer mer handlar om att fånga lusten hos paret än att få fina bilder på könsorgan.....


  • Anonym (Erfar­en Man)
    Äldre 10 Jan 12:58
    #4

    Kombinera stativ och att ha kameran i handen, var inte för snabb att byta vinklar med kameran utan filma längre sekvenser.
    Ett "insidertips" är att koppla kameran till tv´n så kan ni njuta av att se ert sex samtidigt ;)... Urläckert!

    Snart dags att ta fram kameran igen tror jag :).....   

  • Anonym (Benga­n)
    Äldre 10 Jan 14:24
    #5

    Tycker du ska lägga upp den färdiga filmen så man har en chans att se den svensk amatör porr är nästan bättre än sex

  • Äldre 10 Jan 14:25
    #6
    Anonym (Erfaren Man) skrev 2013-01-10 12:58:42 följande:

    Kombinera stativ och att ha kameran i handen, var inte för snabb att byta vinklar med kameran utan filma längre sekvenser.
    Ett "insidertips" är att koppla kameran till tv´n så kan ni njuta av att se ert sex samtidigt ;)... Urläckert!

    Snart dags att ta fram kameran igen tror jag :).....   


    Tack så hemskt för tips! Men du som är man, hur ska jag få min man att gå med på detta? Har du några tips för detta med? Skulle gärna vilja veta hur ni tänker vid sådana här sammanhang. Blev riktigt sugen efter detta svar!
    Hör av dig inom kort tid.  
  • Äldre 10 Jan 14:28
    #7
    Anonym (Bengan) skrev 2013-01-10 14:24:16 följande:
    Tycker du ska lägga upp den färdiga filmen så man har en chans att se den svensk amatör porr är nästan bättre än sex
    Funderar stark på att göra detta, finns det någon bra sida och sen skulle jag vilja  veta ifall folk skulle vara intresserade utav att ta del av den. 
  • Äldre 10 Jan 14:31
    #8
    YlvaHolm skrev 2013-01-10 14:28:49 följande:
    Funderar stark på att göra detta, finns det någon bra sida och sen skulle jag vilja  veta ifall folk skulle vara intresserade utav att ta del av den. 
    Jag skulle vara nyfiken på att se den.
  • Anonym (Erfar­en Man)
    Äldre 10 Jan 15:13
    #9
    YlvaHolm skrev 2013-01-10 14:25:39 följande:
    Tack så hemskt för tips! Men du som är man, hur ska jag få min man att gå med på detta? Har du några tips för detta med? Skulle gärna vilja veta hur ni tänker vid sådana här sammanhang. Blev riktigt sugen efter detta svar!
    Hör av dig inom kort tid.  
    Innan jag svarar på dina frågor så måste jag kommentera att vara försiktig med att "lägga ut den"!

    Hm, att se sig själv på TV under inspelningen är otroligt upphetsande, man får ju en vinkel till liksom ;)....

    jag och min tjej tog tag i det för ett par år sedan. Jag hade länge fantiserat om det men hade inte vågat föreslå det för henne av förmodligen samma anledning som du!
    Men vi började enkelt med mobilkameran i olika sammanhang. Det var mest bus, som när någon av oss "flashade" under en shoppingtur, i ett provrum, i simhallen, när vi åkte bilen genom stan....
    På det sättet blev filmningen en krydda under förspel eller sex snarare än att det skulle bli en film att titta på efteråt.

    När vi sen började filma hela akter på hemmaplan så frågade jag om hon ville se något porrigt från ett annat perspektiv. Hon var lite tveksam men nyfiken! Jag hade smygit lite och förberett kameran i tv så jag slog bara på tv´n när vi hade sex och hon blev överförtjust i det hon såg. sen frågade jag om hon ville att vi förevigade det så när hon ville det var det bara att trycka på "play" :)....

    Jag tror det spelar mindre roll om man är man eller kvinna! Är ni trygga med ett sexliv och varann så kan man smyga igång filmandet utan krav på att man ska vinna ett filmpris!

    Lycka till och fråga på om du undrar något mer :)           
  • Anonym (Erfar­en Man)
    Äldre 10 Jan 15:18
    #10

    TILLÄGG/TIPS!

    När du suger av honom och han nästan ser stjärnor så kan du testa hans vilja genom att be honom filma dig med mobilen medan du suger honom!
    Säg till honom att du vill se dig själv suga just hans kuk!
    I det tillståndet tror jag att han går med på vad som helst och så blir han stolt när du berömmer hans kuk och avsugningen :).....  
    Då har ni liksom brutit "filmbarriären" ;)  

  • norrla­ndsreg­isören
    Äldre 12 Dec 03:55
    #11

    Hej. Va kul att du vill göra en sådan grej med din sambo. Jag hållet med om att en inspelning inte är så sexigt som man kan tro. Har regiserat en bunt filmer åt kunder med sexuellt innehåll. Driver ett litet anonymt företag som heter 3d-leg film som jobbar just med hemmafilmer för par och de som vill. Vi gör filmer diskret åt par som de sedan får av oss när vi redigerat dom i studion (för mer info skriv till mig) Blir som en annan sak när man har ett kamerateam som står och ser på. Man får som bortse från dom/oss och fokusera på sin partner och lyssna till regisören. Sedan inte känna sig obekväm med främmande människor när man har sex. Fördelen är att regisören är en anonym person som man kan inte behöver leva runt när produkten är klar. Dock väljer många av våra kunder att hålla kontakten och vissa har även kommit tillbaka för att göra nya filmer. Lycka till

  • Äldre 12 Dec 05:32
    #12

    Tänk att det alltid ok att övertala män till att göra saker. När en man vill övertala en kvinna blir det ett jäkla liv. Jämställdhet kommer aldrig uppnås så länge kvinnorna själva gör skillnad på man/kvinna

  • Anonym (Watch out..)
    Äldre 12 Dec 08:30
    #13

    Har varit med om att bli filmad av en sk. professionell. Han skulle inte lägga ut detta men gjorde det ändå!
    Han hade sparat inspelningen på flera minneskort...

  • Äldre 12 Dec 12:07
    #14

    Det kan vara jätte läckert att filma. Vi har gjort det flera gånger men försöker att vaar försiktiga. Om ni funderar på att lägga ut den på nätet så kan det vara bra att vara maskerad. Sedan är det flera som säger att det inte är lika sexigt, man får avbryta mm. SÅ är det om man vill göra en lite "bättre" film vilket vi också gjort men det är upphetsande det också! Så kör på, testa! Jag tror att det är ganska enkelt att fråga honom, det är vanligt att man fantierar om detta.

  • Anonym (Ex-Hu­nk)
    Äldre 12 Dec 12:42
    #15

    Mitt ex arrangerade lite fotografering för en del år sen. Jag chockades av att min mage hängde ner vi gjorde missionären. Ändå hade jag platt mage , ja nästan tvättbräda på den tiden. Det var som om upphetsningen gjorde att alla magmuskler släppte på en gång.
    Och kuken såg ganska smal ut från sidan. Min är ju skapt så att den är hyfsat bred men inte så tjock, men så att omkretsen blir godkänd.

  • Äldre 12 Dec 13:02
    #16
    Anonym (Watch out..) skrev 2013-12-12 08:30:07 följande:
    Har varit med om att bli filmad av en sk. professionell. Han skulle inte lägga ut detta men gjorde det ändå!
    Han hade sparat inspelningen på flera minneskort...
    Man får se till att ha ett ordentligt kontrakt, med ordentliga skadestånd för den som bryter kontraktet.
  • Anonym (Live)
    Äldre 6 Jan 02:38
    #17

    Varför inte pröva att lägga upp ert knull live på Chaturbate.com. ?

  • Thu 11 Aug 2022 17:33
    #18

    Vilken härlig dröm du har och din kille borde mer än gärna tända på en förfrågan från dig. Det hade jag iallfall gjort. Jag ha genom åren spelat in med lite olika tjeje vilket har varit mitt förslag de flesta gånger jag vet inte varför men porrfilm med sin partner det kan inte finnas nått hetare :) 
    du klär dig sexigt och retar upp han innan sen när han e på g så frågar du.  Om det inte lyckas och drömmen fortfarande finns kvar kan jag agera pojkvän ;)

  • Fri 12 Aug 2022 07:47
    #19

    Spännande att filma och se sig själva, kan bli en läcker krydda i tillvaron.

    Men...

    Det som råkar slinka ut på internet finns kvar FÖR ALLTID. Det är som en hällristning. Det finns för alla att råka se, släktingar, kolleger, barn och barnbarn.

    Förhållanden kan kännas stabila och underbara, och några år senare ändå ta slut, ibland under stor dramatik med svartsjuka, hat och hämndbehov. Då kan tidigare löften om att inte sprida filmerna brytas.

    Mask låter bra, och bakgrund/miljö som inte blir igenkänd. Hotell, kanske. En extra krydda dessutom.

  • Anonym (2013)
    Fri 12 Aug 2022 08:22
    #20

    8 år


    YlvaHolm skrev 2013-01-10 10:25:59 följande:
    Jag vill göra porrfilm med min man, men hur frågar jag?

    Hej alla glada Familjelivare!

    Jag vill hemskt göra en porrfilm med min man, men jag vet inte hur jag ska gå tillväga...
    Är det något snäll själ som har varit i denna sitationen och löst den på ett proffsigt sätt och fått ihop en bra P-rulle.
    Detta har alltid varit i mina fantasier och jag vill att denna (lilla drömmen) ska gå väga.
    Snälla alla svar är välkommna! Tack på förhand. 



    sedan 
Svar på tråden Jag vill göra porrfilm med min man, men hur frågar jag?