• Anonym

Killar, mest attraktiva hårfärgen på en tjej??

Föreställ er en riktigt snygg kvinna som passar i ALLA hårfärger som finns. Vilken skulle ni helst föredra att se henne i om ni måste välja en färg??

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, mest attraktiva hårfärgen på en tjej??
  • Anonym

Intensiv rött och svart leder, det var oväntat att så starka färger skulle göra det

• Anonym

Brunetter och rödhåriga fortsätter i toppen. Är det för att blondiner är så vanliga i det här landet?

• Anonym
    Vågad skrev 2013-01-11 20:36:04 följande:

Älskade blondiner, men dessvärre har många...verkligen levt upp till namnet..... Vill definitivt inte generalisera å så på något sätt. Har många kvinnliga kompisar som är vackra smarta blondiner...

Så killar gillar hårfärger utifrån hur de tror att kvinnorna är och inte från vad som är estetiskt tilltalande, eh?

• Anonym

Några killar som vill svara varför ni röstat som ni gjort? =)

• Anonym

Röstade på rödbrunt eftersom jag tycker det är en snygg kombination på tjejer. Gärna långt hår.
    Blondiner tycker jag helt enkelt inte är så vackra. Ganska "platta" i utseendet. 

• Anonym
    Ziraya skrev 2013-01-12 18:41:49 följande:
    Ja, rött hår verkar vara populärt har jag märkt. Jag har nog sällan fått så mycket uppmärksamhet som när jag färgade håret rött. Av någon anledning är det dock främst killar i 17-18-årsåldern som är mest på Obestämd

Kan det vara så att rött associeras mest med sex och hetta? det ser sexigast ut? Män har ju rykte om sig att tänka med lilla huvudet först ;) och mörkt brunt hår associeras mest med jorden och naturen och de kvinnorna blir oftare flickvänsmaterial?
  • Anonym

Jag älskar rött hår jag tror att tjejer är mer sexiga med det.

Svar på tråden Killar, mest attraktiva hårfärgen på en tjej??