Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

Killar, mest attraktiva hårfärgen på en tjej??

Det beror faktiskt på flickan och inte på färgen. Jag tycker att alla former av rött ser trashigt och fult ut men det finns väl de som är snygga i det om de är naturligt rödhåriga och fräkniga. Som Lindsey Lohan såg ut innan alla operationer och hårfärgningar.
    Det här med mörkt hår i Sverige har nog en del att göra med att det är lite mer "exotiskt" här. Blonda tjejer är jättevackra om de passar i det och inte har en ful, blekt och onaturlig nyans.
    Lägger in lite bilder på snyggingar med ólika hårfärger så ser ni att det inte hänger på färgen.

Man ser ju att hon bara passar i sin naturliga färg som går ihop med fräknarna och hudtonen. Hon ska inte ha blondt hår, hon har för varma färger för det och det blir inte fint med fräknarna:

ju ljusare på henne desto värre:

Tuva Novotny däremot som har råttfärgat hår egentligen är snyggast i slingat blondt.

så även Scarlett Johansson, passar bäst i ljust men där man ändå ser den naturliga färgen i rötterna.

Bättre än helt blekt alltihop:

Scarlett och Tuva tappar dock lite magi i mörkbrunt hår:

Sen finns det de som är skitsnygga i platinablondt som Gwen Stefani. Alla vet väl hur hon ser ut, hon är grym i platinablondt men få passar i det.
    Vissa passar i brunt som Angelina Jolie, hon kan bara inte vara blond utan att se sjuk ut. Och tjejer som färgar sitt hår rött utan att det är deras naturliga färg brukar se för jävliga ut.

Så mitt svar är: Det finns ingen speciell hårfärg som är snyggast det är tjejen och ansiktet som gör den snygg.
  • Anonym (Suck)
    Anonym skrev 2013-01-22 16:57:11 följande:

Men alltså, nu läste du inte hela trådstarten ordentligt innan du postade
    Jo det gjorde jag och jag menar att det finns ingen kvinna som passar lika bra i alla hårfärger och sen att det inte finns en hårfärg som jag tycker är snyggast. Jag tycker att slingor är oslagbart på cendré (som Scarlett och Tuva) att naturligt rödhåriga inte ska färga håret, att det inte finns en färg för mig som är snyggast för ingen färg är snygg på fel person.
  • Anonym (Suck)
    Anonym skrev 2013-01-22 18:34:36 följande:
    Men då måste du ju svara utifrån trådstarten och där skrev jag tydligt "snygg kvinna som passar i ALLA hårfärger som finns" eller hur??
    Ge ett enda exempel på en kvinna som passar i alla hårfärger, platinablondt, rött, råttfärgat, guldblondt, ljusbrunt, mörkbrunt, rödbrunt, rött, orange, svart osv.
    En enda..
  • Anonym (Suck)

Jag får helt enkelt gå på de snyggaste kvinnorna och då får jag säga mörkblond/cendré med blonda slingor i kombo med gröna ögon. Sexigt som fan.

Svar på tråden Killar, mest attraktiva hårfärgen på en tjej??