Inlägg från: Anonym (Vältränad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vältränad)

Hjälp, jag äcklas av min killes mage! :-(

Har samma problem! Min fru var så vacker och slank när vi träffades, men nu tio år senare och två barn födda hänger det slappt både här och där. Brösten är inte alls lika härliga utan ett par hängande klumpar, celluliter på på lår och rumpa och till och med nacken börjar bli fet. Kan absolut inte ha sex med henne, själv tränar jag 2 timmar varje dag för att hålla mig i trim  Vad skall jag göra?

• Anonym (Vältränad)
    nyttmedelande skrev 2013-01-13 23:41:48 följande:
    Har du försökt att träna tillsammans med henne?
    Jo, hon är inte intresserad. Hon cyklar till jobbet varje dag och det räcker för henne. Hon menar att hon inte hinner och tycker att jag skall älska henne som hon är, hon blir ju inte yngre..
  • Anonym (Vältränad)
    nyttmedelande skrev 2013-01-13 23:53:03 följande:
    Nej yngre lär hon inte bli, och ingen annan heller.

Att hon inte hinner, vad innebär det? Är det hon som tar hand om hemmet och sysslorna medan du tränar några timmar varje dag? 
    Tja, hon har andra prioriteringar, som barnen exempelvis. Men jag menar att hon måste hinna sköta om sig också och själv är jag ju inget hängbukssvin som killarna ni klagar på här i tråden. Aldrig att jag skall ha mage som de stackarna och inte få någon sex, så träningstiden är mycket viktig för mig. Vill aldrig höra att någon tjej inte tycker att jag ser attraktiv ut pga av dålig form, då hade jag inte längre känt mig som man...

Känner mig dragen till yngre, vältränade tjejer som jag träffar på träningen. De är fräscha, vackra och har inga celluliter som avtänder mig så grymt.. 
  • Anonym (Vältränad)
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 00:03:14 följande:
    Vad ser du för lösning på ditt problem?
    Att hon börjar träna mer, börjar banta och fixar till sig så att hon alltid ser fräsch ut..
  • Anonym (Vältränad)
    sirisdotter skrev 2013-01-14 00:06:10 följande:
    Skulle det föreställa svar på frågan om din fru aldrig hinner träna för att du är på gymmet -  aldrig hemma med barnen så att hon kommer iväg?
    Man hinner det man vill hinna med, det gäller att prioritera rätt bara... Tänk om gubbarna här ovan fattat det, då skulle det inte vara sånt jäkla gnällande. Man måste hålla sig i trim!
Svar på tråden Hjälp, jag äcklas av min killes mage! :-(