Inlägg från: sirisdotter |Visa alla inlägg
  • sirisdotter

Hjälp, jag äcklas av min killes mage! :-(

Anonym (Vältränad) skrev 2013-01-13 23:59:47 följande:
    Tja, hon har andra prioriteringar, som barnen exempelvis. Men jag menar att hon måste hinna sköta om sig också och själv är jag ju inget hängbukssvin som killarna ni klagar på här i tråden. Aldrig att jag skall ha mage som de stackarna och inte få någon sex, så träningstiden är mycket viktig för mig. Vill aldrig höra att någon tjej inte tycker att jag ser attraktiv ut pga av dålig form, då hade jag inte längre känt mig som man...

Känner mig dragen till yngre, vältränade tjejer som jag träffar på träningen. De är fräscha, vackra och har inga celluliter som avtänder mig så grymt.. 
    Skulle det föreställa svar på frågan om din fru aldrig hinner träna för att du är på gymmet -  aldrig hemma med barnen så att hon kommer iväg?
  • sirisdotter
    Anonym (Vältränad) skrev 2013-01-14 00:08:10 följande:
    Man hinner det man vill hinna med, det gäller att prioritera rätt bara... Tänk om gubbarna här ovan fattat det, då skulle det inte vara sånt jäkla gnällande. Man måste hålla sig i trim!
    Tja,  i en småbarnsfamilj med två föräldrar får man schemalägga bådas träningstider,  så att alltid en förälder är med barnen.
  • sirisdotter
    Anonym skrev 2013-01-14 10:12:09 följande:

Ge henne en av dina två timmar´s träning som du har varje dag, så blir det rättvist och bra.
Svar på tråden Hjälp, jag äcklas av min killes mage! :-(