• Anonym

Hjälp, jag äcklas av min killes mage! :-(

Vad du ska göra?
    Du ska säga detta till honom såklart! Man är inte elak för att man är ärlig och även fast man är partners så är det inte ens skyldighet att alltid acceptera. Ni kan träna tillsammans! Skippa onödigt skit som lägger på hullet. DU får vara hans stöttepelare här och klart det krävs en hel del om man vill nå en förändring men vill man vara fin får man lida pin. 

• Anonym

Man får lov att ogilla ölmagar, oavsett vem den sitter på.

• Anonym
    Anonym (Vältränad) skrev 2013-01-13 23:36:47 följande:
    Har samma problem! Min fru var så vacker och slank när vi träffades, men nu tio år senare och två barn födda hänger det slappt både här och där. Brösten är inte alls lika härliga utan ett par hängande klumpar, celluliter på på lår och rumpa och till och med nacken börjar bli fet. Kan absolut inte ha sex med henne, själv tränar jag 2 timmar varje dag för att hålla mig i trim  Vad skall jag göra?

Ge henne en av dina två timmar´s träning som du har varje dag, så blir det rättvist och bra.
  • Anonym
    Gung Ho skrev 2013-01-15 16:16:20 följande:
    Haha, fällan tjejer sätter sig i genom att säga att de inte gillar muskulösa killar...för att vara snälla. Råkat ut för det själv, men när jag väl började träna (ned 15 kg och sedan upp 5 fast i muskler) och fick mer muskler var det plötsligt uppskattat

Ni ger era män alibi för att sunka ned sig..

Eller för att dom själva är lite mjuka i kroppen : ) Och då är det inte alls fint med tränade kroppar.
Svar på tråden Hjälp, jag äcklas av min killes mage! :-(