• Anonym (toolbar)

    Hur märker jag om en tjej är intresserad på jobbet?

    Jag har fått för mig att en tjej som är i förhållande är intresserad av mig på jobbet. Hon ger intensiva blickar, tar på sig med händerna när jag är där, rättar till håret rör sig lite sensuellt i stolen etc. Hur ska jag tolka detta och Vad ska jag göra? Hon är attraktiv.

  • Svar på tråden Hur märker jag om en tjej är intresserad på jobbet?
  • Anonym

    Ge henne uppmärksamhet och börja konversera med henne för att se hur hon hanterar det.

  • mojnemenito

    Vad gulligt :)

    Var dig själv, var inte för arogant/men inte heller för framfusig, var dig själv bara, gillar hon dig, så gillar hon ju dig som du var/är, så fortsätt vara den personen :) Men ge henne lite extra uppmärksamhet  

  • Jovial73

    Hihi, kul Glad Tycker att du absolut kan flirta tillbaka lite, prata lite mer med henne, osv. Vet du om hennes förhållande är bra och seriöst? Det hade ju helt klart underlättat om hon var ledig på riktigt Solig 

    En kvinna på mitt jobb är lite likadan Oskyldig Intensiva blickar, sitta nära mig vid fikaraster och blir lite nervös när hon pratar med mig, vilket hon inte blir med andra. Vi båda är dock i varsit förhållande vilket innebär att jag endast kommer se detta som lite smickrande Solig
     

     

  • Fool

    Tycker faktiskt inte det är så gulligt , inte om hon redan är i en relation. Varför medverka i en otrohet när det finns gott om singlar ?... för det är väl det det kommer sluta med om hon nu är intresserad eller hur ?

  • Anonym (nogo)

    Utgå från att hon inte är intresserad. Du inbillar dig. Jag fick för mig att en gift tjej på jobbet var intresserad. Vid två tillfällen smög hon sig på mig bakifrån, och strök emot mig för att ta sig förbi, utan att säga nåt. Det var bara vi två där. Och hon blev pratig när vi väl lärt känna varann. Tjejer är sådär, betyder ingenting.

  • Anonym (charmen)
    Fool skrev 2013-01-11 09:29:06 följande:

    Tycker faktiskt inte det är så gulligt , inte om hon redan är i en relation. Varför medverka i en otrohet när det finns gott om singlar ?... för det är väl det det kommer sluta med om hon nu är intresserad eller hur ?


    många tycker inte att det är så gulligt om tjejen är singel heller
Svar på tråden Hur märker jag om en tjej är intresserad på jobbet?