• Ninja05

En seriös tråd om strypsex..... ;)

Jag har funderat. På strypsex och dess risker.

Då menar jag inte att folk skriker " Du kan dö på två sekunder om personen håller för hårt ", utan ordenligt fakta.

Så, hur "farligt" är / kan strypsex vara? Någon som har fakta?

Jag frågar bara för att jag är nyfiken Oskyldig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-11 18:25
    Hallå. Glömde ju att höra huruvida ni gillar eller inte gillar detta. Berätta! :)

• Svar på tråden En seriös tråd om strypsex..... ;)
  • Ninja05
    Trust me skrev 2013-01-11 20:37:07 följande:
    Väldigt enkelt att göra säkert. Det som ska strypas är lufttillförseln. Då är det inte farligare än att hålla andan.

Lägg kraften på strupen. Den är hård och går inte att klämma ihop helt. Trycker man för hårt gör det förbaskat ont så man vet var gränsen går.

Låt bli att klämma på sidorna av halsen.

Have fun kids! {#emotions_dlg.flower} 
    Haha yeeeey!

Kul kommer vi ha! {#emotions_dlg.flower}Solig
  • Agridulce

Ptja, hur farligt kan det vara att dö? Det kommer ju in ett antal fall per år till vården där allt gått snett. Så visst kan det vara farligt.

Personligen kan jag tända enormt på det men är mycket petigt med vem och hur (inga redskap).

TMs inlägg är en bra riktlinje.

• LilyHearts

Jag älskar det! Går igång rejält även om det är för sällan jag får göra det.

• Trust me
    Agridulce skrev 2013-01-12 08:23:39 följande:
    Ptja, hur farligt kan det vara att dö? Det kommer ju in ett antal fall per år till vården där allt gått snett. Så visst kan det vara farligt.

Personligen kan jag tända enormt på det men är mycket petigt med vem och hur (inga redskap).

TMs inlägg är en bra riktlinje.

Du vet de där varningstexterna man skojar om att de har på grejer i USA. Det kunde finnas dubbelt så många och ändå skulle ett antal fall av allt möjligt behöva uppsöka sjukhus varje år. Flört

Redskap är bra. Låt den som ska bli strypt ligga på mage med ansiktet i en fluffig kudde. Tryck ner huvudet. Det här måste vara det säkraste sättet att strypa/kväva. Enda regeln är att inte göra det mer än 30 sekunder. För de som gjort det många gånger kan den tiden ökas till en minut om personen rör sig hela tiden. 
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Agridulce
    Trust me skrev 2013-01-12 08:59:51 följande:
    Redskap är bra. Låt den som ska bli strypt ligga på mage med ansiktet i en fluffig kudde. Tryck ner huvudet. Det här måste vara det säkraste sättet att strypa/kväva. Enda regeln är att inte göra det mer än 30 sekunder. För de som gjort det många gånger kan den tiden ökas till en minut om personen rör sig hela tiden. 
    ALDRIG att någon skulle få göra det på mig. Ska det lekas breathplay så ska han ha kontroll över ansikte och ögon. 
    Har läkarvänner som fått se på tok för tragiska resultat av breathplay som gått snett.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2013-01-12 13:23:39 följande:
    ALDRIG att någon skulle få göra det på mig. Ska det lekas breathplay så ska han ha kontroll över ansikte och ögon. 
    Har läkarvänner som fått se på tok för tragiska resultat av breathplay som gått snett.
    Ja och det beror nog också lite på vad man ser i upphetsningen.
    För mig är det ju främst mannens händer och det intima som är upphetsande. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Trust me
    Agridulce skrev 2013-01-12 13:23:39 följande:
    Elle Se Sent skrev 2013-01-12 13:26:58 följande:
    Ja och det beror nog också lite på vad man ser i upphetsningen.
    För mig är det ju främst mannens händer och det intima som är upphetsande. 
    En liten tanke bara som kan vara förvånande, rentav revolutionerande.
    Mannens upphetsning kanske kommer från att slippa se er och ta i er.
  • Agridulce
    Trust me skrev 2013-01-12 14:17:51 följande:
    Om det ska bli orsaken till min död eller allvarliga hjärnskador så känns det som han inte mådde riktigt bra från början. Så nej tack.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-01-12 14:17:51 följande:
    Då är han fel man.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Trust me

Jaja.. Bara en tanke

Svar på tråden En seriös tråd om strypsex..... ;)