• elvvan

    Ny cool grupp för coola människor i Sthlm

    Hej!

    Nördig rubrik I know.. MEN, jag är en 28-årig tjej som bor i Västerort. Jag har en dotter på 5 år varannan vecka och en sambo. Jag letar efter andra tjejer som kanske kan bli framtida vänner? Inget fel på att vara förälder (hey, jag är en själv) men jag vill gärna hitta på saker utan barn också och ditt enda intresse behöver inte vara barn, barn, barn. Jag gillar att gå på stan, shoppa, fika, ngn utgång emellanåt, hitta på roliga saker med barn också såklart och movienights, middagar där man lagar mat, dricker vin och snackar in på småtimmarna!

    Jag har ett bra jobb och arbetar mkt och ja, det är boring men tyvärr ser livet ut så att man behöver planera in när man ska träffas för att logistik och ork ska gå ihop. Men där emellan skulle jag önska om man kunde snacka i telefon, ha en whatsapp-chat där man kan få vädra vardagslivet och få energi av sina coola tjejpolare! :) Bor du i samma område så är ju allt enklare såklart, jag är i desperat behov av en pw-kompis t.ex. Mina vänner nu bor alla i söderort tyvärr och med lika busy jobb som mig.

    Sååå finns det några roliga människor där ute?

Svar på tråden Ny cool grupp för coola människor i Sthlm