• Anonym (TS)

The L Word

Jag har börjat kolla på tv serien The L Word och är helt fast. Så sjukt bra den är. Och väldigt många sexiga kvinnor med i serien.

Jag Vill veta vem som  ni tycker är sexigast av dem, och vet ni om de är lesbiska i verkligheten?

PS, jag ska precis börja med season 3 och skulle uppskatta om ni inte avslöjar för mycket :)

• Svar på tråden The L Word
  • Anonym (TS)

Okej nu har jag inte sett vissa av karaktärerna än men jag tycker att Bette är sexig. Även hon som Jenny träffa forst (namn?), tjejen som ägde the planet.

Shane tyckte jag inte va snygg till en början men börjar tycka det mer och mer :)

• Anonym (Jen)

Jag är så sjukt svag för Shane, älskar hennes utstrålning och intensiva blick. Men jag tycker inte om att hon är en sån player. 
    Dana och Alice har också nåt speciellt.

L-Word är en underbar serie. Har kollat igenom första säsongen nu, längtar efter att se fortsättningen. 

• Anonym (TS)
    Anonym (Jen) skrev 2013-01-17 15:19:35 följande:
    Jag är så sjukt svag för Shane, älskar hennes utstrålning och intensiva blick. Men jag tycker inte om att hon är en sån player. 

L-Word är en underbar serie. Har kollat igenom första säsongen nu, längtar efter att se fortsättningen. 
    Jag är inne på tredje nu :) Så kul att hitta en sån här bra serie :) Har mycket bra framför oss tror jag :)) Ska inte avslöja något :))

• Anonym (Lis)
    Anonym (Jen) skrev 2013-01-17 15:19:35 följande:

Blir så himla k-t av den bara...sjukt...å ja e hetero
  • Anonym (Jen)
    Anonym (Lis) skrev 2013-01-17 18:51:55 följande:
    Blir så himla k-t av den bara...sjukt...å ja e hetero
    Trodde jag att jag också var när jag såg serien för ett antal år sedan när den kom på Tv
    Nu är jag störtkär i en tjej och har kommit ut för mina vänner och snart även mina föräldrar.
  • Anonym (Lis)
    Anonym (Jen) skrev 2013-01-19 07:43:03 följande:
    Trodde jag att jag också var när jag såg serien för ett antal år sedan när den kom på Tv
    Nu är jag störtkär i en tjej och har kommit ut för mina vänner och snart även mina föräldrar.
    Är man binyfiken när man kollar in first time lesbian-filmer på nätet?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Lis) skrev 2013-01-22 18:32:32 följande:
    jag är nog lite nyfiken men är inte lesbisk.

Har en man som gör mig sjukt lycklig och kåt :P
  • Anonym (Jen)
    Anonym (Lis) skrev 2013-01-22 18:32:32 följande:
    Jag tror att jag var bisexuell på den tiden, men att jag förnekade det väldigt hårt. Jag fantiserade enbart om tjejer och var attraherad av flera tjejer.

Svar på tråden The L Word