• Anonym (TS)

The L Word

Jag har börjat kolla på tv serien The L Word och är helt fast. Så sjukt bra den är. Och väldigt många sexiga kvinnor med i serien.

Jag Vill veta vem som  ni tycker är sexigast av dem, och vet ni om de är lesbiska i verkligheten?

PS, jag ska precis börja med season 3 och skulle uppskatta om ni inte avslöjar för mycket :)

• Svar på tråden The L Word
  • Anonym (Jen)
    Rati skrev 2013-02-09 17:17:47 följande:
    Jag skulle inte säga nej till Shane..!! :-P
    Inte jag heller, hennes blick fäller nog många tjejer
  • Anonym (rocker)

Shane fastnade första klippet jag såg! Har även den stora lyckan att ha en flickvän som är något av en kopia av Shane! Det är något med blicken och stilen! Lööve it!!!! :)

• Rati
    Anonym (rocker) skrev 2013-02-09 19:01:46 följande:
    Shane fastnade första klippet jag såg! Har även den stora lyckan att ha en flickvän som är något av en kopia av Shane! Det är något med blicken och stilen! Lööve it!!!! :)

Vart hittar man så snygga tjejer....?? ;)
  • Anonym (TS)
    Anonym (rocker) skrev 2013-02-09 19:01:46 följande:
    Jag vet en tjej som är väldigt lik Shane.. Kanske är din flickvän :P
  • Anonym

Jag gillade serien, bortsett från att så många av kvinnorna var så magra.

• AgnesLucia

Kollar på serien nu för andra gånger. Ser den med andra ögon nu än när den gick på TV. Bettes och Tinas relation som jag upplevde som så "vuxen" förra svängen känns nu bara djupt dysfunktionell...

Jag får nog säga att Robin är min favorit hittills (som Jenny är ihop med ett tag), annars Tina. Shane gillar jag men tycker bara att hon är riktigt snygg när hon har längre år.  

• Anonym (TS)
    AgnesLucia skrev 2013-02-09 21:53:58 följande:
    Kollar på serien nu för andra gånger. Ser den med andra ögon nu än när den gick på TV. Bettes och Tinas relation som jag upplevde som så "vuxen" förra svängen känns nu bara djupt dysfunktionell...

Jag får nog säga att Robin är min favorit hittills (som Jenny är ihop med ett tag), annars Tina. Shane gillar jag men tycker bara att hon är riktigt snygg när hon har längre år.  
    Helena är sexig tycker jag :)
  • Anonym (rocker)
    Rati skrev 2013-02-09 19:04:07 följande:
    Vart hittar man så snygga tjejer....?? ;)

Hittade henne på jobbet faktiskt!
Svar på tråden The L Word