• Nasrin

Finaste väggord för kök?

Ja, vilka ord kan man ha på väggen...inte något långt utan endast några ord eller en kort mening/citat... TIPS!

• Svar på tråden Finaste väggord för kök?
  • On top
    fortsätt paddla skrev 2013-01-14 21:18:16 följande:
    Kök..helt lysande. Lr Hem i vardagsrummet. Till stor hjälp i vardagen:)

Förresten, de skrev det på GOLVET - kom på det nu. Jag hade blivit asförbannad.Hela köket var ju förstört.
  • Nasrin
    pippilirum skrev 2013-01-14 21:21:07 följande:
    Fan så dryga folk är.
  • fortsätt paddla

Jag brukar inte vara så dryg men det är något visst med väggord...

• Nasrin
    On top skrev 2013-01-14 21:14:28 följande:
    KÖK.

Tror de skrev det i ett av Äntligen hemma-köken. Eller var det Ernst. 
    Skittöntigt.  

ja, har sett en del varianter för det men vill inte ha det, inte riktigt min stil...vill ha något mer mysigt liksom... o inte pannkaks eller muffinsrecept..
  • Nasrin
    Kotthare skrev 2013-01-14 21:19:30 följande:
    Kräks. Hu, white trash superstar. 

defintivti inte passande för mitt hem, vill helst ha något jag anser är barnvänligt
  • Singoallaa
    On top skrev 2013-01-14 21:22:09 följande:
    Förresten, de skrev det på GOLVET - kom på det nu. Jag hade blivit asförbannad.Hela köket var ju förstört.

• fortsätt paddla

Ställ undan smöret och torka av bordet, tack!

• Grande Rock
    On top skrev 2013-01-14 21:22:09 följande:

Ja, för det är ju jättesvårt att måla golvet, fy så taskiga de var som gav henom ett nytt kök...
  • On top
    Grande Rock skrev 2013-01-14 21:28:05 följande:
    Ja, för det är ju jättesvårt att måla golvet, fy så taskiga de var som gav henom ett nytt kök...
    Men man ska liksom inte behöva fixa efter att de har "fixat". Å andra sidan, så tyckte kanske de som fick golvet att det var fint...jag kan bara tala för mig själv.
Svar på tråden Finaste väggord för kök?