• Nasrin

Finaste väggord för kök?

Ja, vilka ord kan man ha på väggen...inte något långt utan endast några ord eller en kort mening/citat... TIPS!

• Svar på tråden Finaste väggord för kök?
  • Grande Rock
    On top skrev 2013-01-14 21:31:58 följande:
    Men man ska liksom inte behöva fixa efter att de har "fixat". Å andra sidan, så tyckte kanske de som fick golvet att det var fint...jag kan bara tala för mig själv.

Släpper man in dem får man stå sitt kast, vill man bestämma får man allt betala för sig.

Passar inte stilen får man göra om, inte svårare än så.

• On top
    fortsätt paddla skrev 2013-01-14 21:22:34 följande:
    Jag brukar inte vara så dryg men det är något visst med väggord...
    Man får akta sig ibland när man kommer hem till en ny kompis eller liknade - vi var hemma hos några nya vänner och jag tänkte precis börja spy galla över "Carpe diem"-skit på väggarna hos folk, när jag ser i ögonvrån att det står "kärlek" på väggen i vardagsrummet...Det är många som har ord på väggar/hyllor. Jag har aldrig fattat poängen med det hela.
  • On top
    Grande Rock skrev 2013-01-14 21:35:00 följande:

Släpper man in dem får man stå sitt kast, vill man bestämma får man allt betala för sig.

Passar inte stilen får man göra om, inte svårare än så.

Men tror du inte att man får säga vad man gillar och vad man absolut inte vill ha? Minimalist som får shabby chic hela huset, haha... 
  • Grande Rock
    On top skrev 2013-01-14 21:35:38 följande:
    Det är många som har ord på väggar/hyllor. Jag har aldrig fattat poängen med det hela.
    Kan du inte nöja dig med att säga det då? eller måste man spy galla? vad vinner du på det?
  • Erkens mamma

Ett par förslag kanske? Eftersom det ju ändå var det som efterfrågades av ts...

SMAKA
    eller
    HONEY
    eller
    HEMLAGAT      

om man vill ha något kort...

ma cuisine  -mitt kök på franska.. Hoppas jag mindes rätt nu...

eller varför inte

här finns alltid plats för en vän

• On top
    Grande Rock skrev 2013-01-14 21:43:44 följande:
    Kan du inte nöja dig med att säga det då? eller måste man spy galla? vad vinner du på det?
    "spy galla" är bara ett uttryck(överdrev lite) - det är klart att man säger det "normalt", men det gör väl inte saken bättre. Jaja, de är trevliga ändå, det hänger liksom inte på ett väggord för min del.
  • Ernst Hugo
    On top skrev 2013-01-14 21:14:28 följande:
    KÖK.

Tror de skrev det i ett av Äntligen hemma-köken. Eller var det Ernst. 
    Skittöntigt.  

Jag dementerar att jag någonsin haft med väggord att sköta - alls!
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Singoallaa
    Grande Rock skrev 2013-01-14 21:35:00 följande:
    Släpper man in dem får man stå sitt kast, vill man bestämma får man allt betala för sig. Passar inte stilen får man göra om, inte svårare än så.

Tydligen betalar husägarna själva i dessa program!
  • Ernst Hugo
    P i a skrev 2013-01-14 22:38:39 följande:
    www.balorina.se/sv/7-koket

Förlåt men måste ställa en dum likafullt uppriktig fråga. Är detta ironi? Förvånad
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
Svar på tråden Finaste väggord för kök?