• miiiiichelle

Fler på utredning ?

Hej ! Jag och min pojkvän har försökt få barn i 13 månader, idag ringde jag för att boka tid för utredning. Den 5 mars ska vi dit. Är otroligt nervös och tänkte att någon annan kanske ska göra detta också ? Eller någon som gjort så man kan prata ut lite.

• Svar på tråden Fler på utredning ?
  • Thotis90
    ooemilyoo skrev 2013-05-20 14:00:22 följande:
    Hur kunde hon säga till mig att allt va bra när hon inte hade svaren svart på vitt??!!!??? Hur faaaaan kunde hon!!
    Jag finner inga ord... Jag blir både arg och ledsen för Er skull. 
    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • miiiiichelle

Det är fan helt sinnessjukt!!!! Stäm henne!!! Är nog en sak de sysslar med för vår sa också att det är nästan helt säkert att det inte är något med oss. Men man kan ju fan inte veta utan svar! Och hon kan verkligen inte säga ett svar när hon inte ens har fått provsvaren!!!! Ring chefen!!!!

• ooemilyoo

Helt sjukt! Har förflyttat oss till annan klinik.. Får dock vänta 4 veckor och får ta semester för varje besök då vi har 10 mil dit(jag jobbar natt, sambo ligger borta) men vad gör man inte. Bett om våra journaler osv från gamla kliniken.. Så extremt besvikna..:( nya kliniken tyckte de va konstigt vi inte fick göra fler prover. Men dom lova att hjälpa oss.. Så känn peppen! Än är det nog inte kört.. Men tungt är det..:(

• miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-05-21 12:20:01 följande:
    Helt sjukt! Har förflyttat oss till annan klinik.. Får dock vänta 4 veckor och får ta semester för varje besök då vi har 10 mil dit(jag jobbar natt, sambo ligger borta) men vad gör man inte. Bett om våra journaler osv från gamla kliniken.. Så extremt besvikna..:( nya kliniken tyckte de va konstigt vi inte fick göra fler prover. Men dom lova att hjälpa oss.. Så känn peppen! Än är det nog inte kört.. Men tungt är det..:(

Förstår det! Men bra att ni byter! Förhoppningsvis har de något i skallen där då :)
  • ooemilyoo

Har två vänner som gått/går där! Och dom säger hon är bra. Därför vi väljer att göra så här..:)

• miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-05-21 13:04:04 följande:
    Har två vänner som gått/går där! Och dom säger hon är bra. Därför vi väljer att göra så här..:)

Ja men dåså :) lycka till nu då :)
  • Lambolina

Vad tråkigt att höra ooemilyoo! Förbannad man blir på känslolösa människor som inte har dom problemen/svårigheter vi har och uppenbarligen inte kan tänka sig in i våran situation. Håller tummarna för er

Mensen kom 2 dagar försent, så jag kunde inte göra mina hormonprov den här månaden. Åker utomlands på söndag. Är hemma en vecka sen sticker vi igen, hoppas hoppas hoppas att det klaffar perfekt med den veckan vi är hemma! Väntar med spänning på sambons besked med! All lycka tjejer! 

• miiiiichelle

Nu är jag med i klubben! Sitter på jobbet och vill bara gå hem! Att det var illa hade jag förstått men såhär illa??????? Han har inga alls!!!! Mitt liv är totalt upp och ner!!!!! Jag orkar inte mer nu. Nu inser man att man verkligen inte förstår tills man är där själv!!!

Nya prover ska tas hittar dom minsta lilla blir det ivf antagligen. Annars är vi föralltid barnlösa !!!!

• ooemilyoo

Usch... Jag vet precis vad du går igenom!! Jag har gråtit till och från hela tiden sen i måndags... Men idag kommer min man hem och jag ska få lov att krama om honom..:( hjälplösheten och hopplösheten är gigantisk.. Men någonstans finner man hopp! Håller tummar och tår för att dom i alla fall ska finna ett par stycken så ni kan få ett barn..

• Anonym (vart där)
    miiiiichelle skrev 2013-05-21 15:36:08 följande:
    Nu är jag med i klubben! Sitter på jobbet och vill bara gå hem! Att det var illa hade jag förstått men såhär illa??????? Han har inga alls!!!! Mitt liv är totalt upp och ner!!!!! Jag orkar inte mer nu. Nu inser man att man verkligen inte förstår tills man är där själv!!!
    Nya prover ska tas hittar dom minsta lilla blir det ivf antagligen. Annars är vi föralltid barnlösa !!!!
    Ni kan inet tänka er donerade spermier?
Svar på tråden Fler på utredning ?