Jag tycker nog det gnälls för mycket på oss kvinnor faktiskt. Hur man än gör ska det gnällas såtillvidaman inte tränar och opererar bysten, ansiktet, rumpan, låren och använder hårfärg, och har håret i topskick.
Det är fysiskt omöjligt att se ut som Barbie, Betty Spaghetty och allt vad de heter. Om vi kvinnor tränar blir ofta bysten mindre och låren större eller så blir vi smala och platta eller muskliga och monstruösa. Tränar vi inte fettar vi till oss, det är också hemskt...sen har vi den förbannade rakhyveln som ska fram överallt.
Är jag på gymet ser jag ofta vältränade män men de skiljer sig väsentligt från män i medeltal. Kvinnor på gym ser däremot ganska lika ut som de på stan. Jag tror inte tröskeln för män är högre än tröskeln för kvinnor på gym eller annan träning. Tacka vet jag stålmannen, de flesta män kan träna sig till en sån liknande figur om man är utseendefixerad som man men dessa opererade kvinnoideal kan vi normala kvinnor inte leva upp till.
Då drar den sunda kvinnan slutsatsen att hon håller sin grundkondition i skick, tränar för att må bra och njuta av livet eftersom allt lyftande och släpande går lätt som en dans. Då får mannen klaga bäst han vill på att tjejerna på nätet är snyggare. (förresten duger inte de heller utan fotoshop)
Till er män. Sluta lata er UT OCH TRÄNA, sen när ni ser skitsnygga ut kan ni klaga om ni inte hittar någon tjej men inte förrän det.