• Anonym

passar inte i askblond färg!! alternativ??

Hjälp!! behöver tips för mitt hår. jag har en kall hudton men ser så hemskt blek och grå ut i min askblonda hårfärg TROTS att det ska vara den bästa färgen?? Mitt ansikte och ögonen liksom försvinner!! Snälla någon med tips på andra toner eller färger???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-15 12:37
    Var snäll och skriv inte att jag ska gå till en frisör... Har inte råd!!

• Svar på tråden passar inte i askblond färg!! alternativ??
  • Anonym

Vilken är din naturliga hårfärg? Jag har aldrig sett någon som inte passat i den naturliga färgen, däremot väldigt många som valt fel färg.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-14 22:41:43 följande:
    Vilken är din naturliga hårfärg? Jag har aldrig sett någon som inte passat i den naturliga färgen, däremot väldigt många som valt fel färg.
    De är min naturliga färg =(
  • Anonym

Jag har slingat mitt hår med jämna mellanrum i flera år, men färgade i askblond... Trodde det skulle bli skit snyggt!! Men nä =( sjuuukt trött på slingor också

• Anonym

Kan du inte lägga upp foto? Redigera det för att dölja vem du är om du inte vill visa det.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-14 22:48:51 följande:
    Kan du inte lägga upp foto? Redigera det för att dölja vem du är om du inte vill visa det.
    Kanske gör det senare.. Funkar inte nu...
  • Anonym

Jag funderar på att färga en riktigt ljus brun istället...... Vad tror ni....???  Tor jag behöver lite mer värme i hårfärgen trots att jag har kall hudton, kan det stämma???

På den en sida om MOODS färger står de

"Kan man få tillbaka sin ursprungsfärg?

Om du har blekt hår välj alltid MOOD nr 19 Gyllencendré. Efter att du har använt denna, kan du välja en nyans i färgkartan som motsvarar din egen."

Så jag funderar på att slänga i en sån färg

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-14 22:43:58 följande:
    lite rött? mörkbrunt?
    har aldrig vågat färga rött, vet att det är såååå svårt att få bort!! Mörkbrunt är fin men jag skulle bli ännu mera blek då =/
  • Fia 28

Låter som du har samma problem som mej. Jag passar inte i min naturliga färg (fd ljusblond) utan kör med ljusa slingor. Har även testat tona det ljusbrunt en gång, men det såg inte klokt ut.
    För övrig så färgar jag både ögonbryn och ögonfransar, för annars blir jag blekare än blek. Allt får liksom samma färg och jag försvinner.

• Anonym
    Fia 28 skrev 2013-01-15 12:38:42 följande:
    Låter som du har samma problem som mej. Jag passar inte i min naturliga färg (fd ljusblond) utan kör med ljusa slingor. Har även testat tona det ljusbrunt en gång, men det såg inte klokt ut.
    För övrig så färgar jag både ögonbryn och ögonfransar, för annars blir jag blekare än blek. Allt får liksom samma färg och jag försvinner.
    Du menar att det ser bättre ut om brynen är mörkare än håret alltså...???
Svar på tråden passar inte i askblond färg!! alternativ??