• Erfdgt

Förslag på bra serier önskas!

Jajo, det finns säkerligen många såna här trådar, jag ska läsa igenom dom sen.

Men.. Har ni några förslag på bra serier? Skriv hemskt gärna vad serien handlar om också!

Alla tips mottages tacksamt, även om inte alla kommer falla mig i smaken :P

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-17 15:43
    Jag kom på att det kan underlätta om jag berättar vad jag brukar tycka om. Jag föredrar komedier och sånt som är mer "tjejigt", men jag tar gärna emot förslag och tips om annat också. Jag försöker vidga mina vyer en aning :P

• Svar på tråden Förslag på bra serier önskas!
  • Gweny

Jag är mycket för historia och fantasy så vill tipsa om några bra jag gillar. Game of thrones, the borgias, empire boardwalk.

• santos92
    Erfdgt skrev 2013-01-17 15:31:38 följande:
    Jajo, det finns säkerligen många såna här trådar, jag ska läsa igenom dom sen.

Men.. Har ni några förslag på bra serier? Skriv hemskt gärna vad serien handlar om också!

Alla tips mottages tacksamt, även om inte alla kommer falla mig i smaken :P
    The walking dead
    Lost
    Supernatural
    The vampire diares
    Arrow
    True blood

kommer inte på fler nu dock :)
  • Fia 28

Det är lättare om du säger vilken typ av serie du gillar, eller ger exempel på sånt du gillar. Komedi, drama, sci-fi?

• Erfdgt

Tack :) Vet att många vänner gillar Game of thrones. Själv är jag nog lite mer "tjejig" i min smak ;) Och vampyrer är definitivt inte min sak! Men som sagt, stort tack :)

• Erfdgt
    Fia 28 skrev 2013-01-17 15:40:08 följande:
    Det är lättare om du säger vilken typ av serie du gillar, eller ger exempel på sånt du gillar. Komedi, drama, sci-fi?
    Ja, jag kom ju på det sen att det kanske underlättar :) Jag föredrar ju komedier och sånt som är mer "tjejigt" som sagt, men jag tar gärna emot förslag och tips om annat också. Jag försöker vidga mina vyer en aning :P
  • Fia 28

Några serier jag gillar (orkar tyvärr inte förklara handlingen, det blir för långt)

The big bang theory
    Men at work
    Guys with kids
    Don't trust the B*** in apartment 23
    Switched at birth
    New girl
    Elementary
    mm

• Fia 28

Inte precis tjejigt, men Shameless (US) gillar jag. Brutalt men intressant.

• Erfdgt
    Fia 28 skrev 2013-01-17 15:47:12 följande:
    Några serier jag gillar (orkar tyvärr inte förklara handlingen, det blir för långt)

The big bang theory
    Men at work
    Guys with kids
    Don't trust the B*** in apartment 23
    Switched at birth
    New girl
    Elementary
    mm
    Tack, har dock redan sett alla :) Men jag gillar dom också! hehe
  • Erfdgt
    Fia 28 skrev 2013-01-17 15:48:14 följande:

Inte precis tjejigt, men Shameless (US) gillar jag. Brutalt men intressant.

Ah, har sett något om den, men aldrig sett den. Kanske får ge den en chans då :)
Svar på tråden Förslag på bra serier önskas!