"Nu är jag full..."
Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen. Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera...
Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen. Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera...
Mycketsaft: åå, nä det gjorde den inte. Inte än. Det är dotterns, men kanske inte så länge till;) Den är ju skitsöt:)
Skönt att du kunde komma tillbaka så att du trivs. För det är ju det som är det viktiga, att man trivs själv. Inte att man passar in i någon mall eller ser ut på ett visst sätt för någon annans skull.
efter två inlägg tackar jag för mig. Nu blir det lite soffhäng med mannen. Kanske kikar in i morgon igen 
Ha en trevlig kväll alla!
Skönt att du kunde komma tillbaka så att du trivs. För det är ju det som är det viktiga, att man trivs själv. Inte att man passar in i någon mall eller ser ut på ett visst sätt för någon annans skull.
Komma din inbox. Skickar länken till min tråd så får du läsa om du vill. Kolla!!! Åh, nu ser jag inte vad jag skriver....
En dröm jag har är att jag ska kunna kuta runt igen, men jag har för pissig kropp så det lär fortsätta bara en dröm. Men ändå, jag har varit fit som fan. SOM FAN. Den kroppen kan man få igen, muskelminnet är inte att leka med. *hintar om att cykla*
Så var det dags för några öl efter en lång dags plugg! Man måste ju rensa skallen på all ny kunskap så att jag har någon plats till allt jag ska lära mig nästa vecka!
Skål!