• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • KimPossible
    Spana skrev 2013-01-25 21:29:08 följande:

efter två inlägg tackar jag för mig. Nu blir det lite soffhäng med mannen.  Kanske kikar in i morgon igen Drömmer

Ha en trevlig kväll alla! Skål 

Kika in du! Några av oss kanske har kvar nåt att skåla i även då. Flört
    Ha det gott!
  • KimPossible
    I Rose I skrev 2013-01-25 21:35:35 följande:
    Svarar på det här inlägget också sen ska jag inte skriva mer tråkigheter.

Nej, det är inget vidare att gå från 59 till 110. Jag är seriös och jag har lagt ut kort på mig själv när jag var 110kilo med min äldste. Min mage var så stor att jag lätt kunde lägga bricka med mat på mage och äta. Inga problem och ja, jag såg verkligen ut som en korsning mellan Mumin och Lucifer (cindrellas katt). Bitter, arg och otrolig frustrerad från morgon till kväll. Kunde ju för helvete inte gå i slutet då jag till råga på allt fick havandeskapsförgiftning. Inte kul alls.

Ajaj, Artros och fibro låter inget kul alls. Vattengymnastik? Simning? Brukar vara jättebra och sen basta efteråt. du bränner otroliga mängder kalorier.
    Angående mamma...ja, vad ska jag skriva? Suck....Gråter Komma din inbox. Skickar länken till min tråd så får du läsa om du vill. 

Tack.   

Inbox ftw. Kyss
  • KimPossible
    M C skrev 2013-01-25 21:36:16 följande:
    En dröm jag har är att jag ska kunna kuta runt igen, men jag har för pissig kropp så det lär fortsätta bara en dröm. Men ändå, jag har varit fit som fan. SOM FAN. Den kroppen kan man få igen, muskelminnet är inte att leka med. *hintar om att cykla*
    Åh ja! Hjärta Fy fan, så jag saknar att springa en mil i ösregn på asfalt en ljum vårkväll! 

Eller åka en mil på längdskidor över vidderna under månskenet som gnistrar i snön. *suckar längtansfullt*  
  • I Rose I

Ni får jättegärna dricka för mig också....

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Pallas

Jaha, men skål då! Jag tar ett glas rött eller två efter en bra dag på jobbet. Skördade frukterna av det jobb jag knåpade med i tisdags kväll. Fick mycket cred från chefer runtom i Sverige och tre biobiljetter från mitt företag. Känns stabilt!

Har dock insett att jag inte kan laga min bil själv, jag ger mig inte på att plocka isär halva motorn på egen hand. 

• Petite Chérie
    KimPossible skrev 2013-01-25 19:46:02 följande:
    Det är lugnt, jag är van vid sånt. Jag är gammal nog att ha varit med om det mesta, men ung i sinnet som en tonåring ibland.

Haha, hur gammal är du egentligen?
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • KimPossible
    AngieT skrev 2013-01-25 22:28:20 följande:
    Haha, hur gammal är du egentligen?
    Fyller 46 i sommar. Cool
  • KimPossible
    Pallas skrev 2013-01-25 21:57:12 följande:
    Jaha, men skål då! Jag tar ett glas rött eller två efter en bra dag på jobbet. Skördade frukterna av det jobb jag knåpade med i tisdags kväll. Fick mycket cred från chefer runtom i Sverige och tre biobiljetter från mitt företag. Känns stabilt!

Har dock insett att jag inte kan laga min bil själv, jag ger mig inte på att plocka isär halva motorn på egen hand. 
    Åh, jag måste ringa dig! Eller så får du ringa mig. Jag är så gränslös.Solig
  • Petite Chérie
    KimPossible skrev 2013-01-25 22:37:35 följande:
    Fyller 46 i sommar. Cool
    Du är äldre än mamma
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
Svar på tråden "Nu är jag full..."