Inlägg från: LOL LOL |Visa alla inlägg
  • LOL LOL

Hjälp Mig! amstaff eller rottweiler ?? och vrf ?

Jag är 12 år och har redan haft 2 egna rottisar! Köpte dem med egna pengar och dem är dem bästa jag haft. Men jag är ju också uppvuxen med rottisar och amstaff hundar! Jag uppfostrade mina hundar själv dock så fick blandrasen cancer och dog när han bara var 1 år gammal:'( och ska köpa ny fast amstaff nu så min tik inte är ensam. Det var dem lydigaste hundarna som jag någonsin hadde haft och min mamma och släckt var mycket imponerade jag betalade maten och koppel mm själv men jag gör allt för mina sötisar.och nu är honan 2 år och jag har lärt mig mycket om dessa hundar jag rekommenderar inte amstaff eller rottweiler som förta hund men någon mindre hund kanske. Det är avancerat med så starka och smarta och välbyggda hundar på något sätt har jag klarat mig och mina kompisar kallar mig för tjejen som tallar med hundar (jag förstår hur dem beter sig och är bra att tysta ner aggressiva hundar). Men jag har ju fått träna mycket med min avlivna hane tillslut blev han en lugn snäll hane . Så det är mycket att tänka på!!! Men du kanske skulle kunna prova på någon lite mindre hund med mindre muskler och som har rätt svårt att bli aggressiva och rädda!:)

Svar på tråden Hjälp Mig! amstaff eller rottweiler ?? och vrf ?