• Lattjo

Kontroll behov!!!

Anna822 skrev 2013-01-20 08:11:00 följande:
    Vad är ditt problem???
    sök hjälp ditt psykfall!!!
    Varför svarar du dig själv?
  • Lattjo

Ge upp bara. Inse att du inte kan kontrollera varenda minut av din sambos liv. Jag hörde inte ens av min kille igår, jag skickade ett sms men fick inget svar. Jag får inte panik för det, jag har ingen anledning att misstro honom. Han hade fullt upp med sitt helt enkelt. Har din kille någonsin gett dig en anledning till att du ska vara orolig? Om inte så kanske det är dags att inse att han inte kommer att göra något och börja lita på honom?

• Lattjo
    Anna822 skrev 2013-01-20 10:21:04 följande:
    ju det har han, för ca 1,5 årsen så kunnde ja inte va me honom så mycket o då kom ja på att han mailat o bästemt ´´sexdate´´ me ngrtjejer,som han aldrig träffat kunnde ja se  i mailet...ja brött då me honom....men sen förklarade han att de bara va späning inget annat...o att han aldrig träffat ngn...
    kanske därför...jagvet inte...
    Men dåså. Han har mejlat andra tjejer. Du kan inte lita på honom. Är det så du vill leva ditt liv? Tänk på hur mycket energi det drar från dig själv. Antingen får du lov att gå vidare och börja lita på honom igen eller så får du gå vidare i livet och ge upp honom.
Svar på tråden Kontroll behov!!!