Gravida i Oslo
Hej! Jag är 79:a och har BF 21/7. Fler som bor i Oslo? Hänger inte så mycket på norska gravidforum :)
Hej! Jag är 79:a och har BF 21/7. Fler som bor i Oslo? Hänger inte så mycket på norska gravidforum :)
Hej du ! Jag bor i oslo sedan fyra år, är inte gravid men jag och sambon jobbar på saken :)
Hej;) bor inte i Oslo men i fredrikstad, ca en timme från Oslo :) jag och min sambo väntar vårt första barn i maj :)
Tack så mycket:)
Provat och bli gravida länge eller?
Nej, fick mens nummer två igår så började i december! Har en känsla av att det kommer ta nästa månad!
Ja det är ju en hel del svenskar, men det är ju kul att få kontakt med dom som har lite stabilare liv och lite längre tidsperspektiv!
Ja det är klart :) många som bara är här för en period.
Själv har jag bott i Oslo i snart 4 år :) trivs bra, klart vi ska tillbaka till Sverige nån gång men inte de närmaste åren...
Vi håller precis på att gå på massa visningar , behöver lite större boende innan Junior (arbetsnamn) kommer :)
Hur länge har ni varit i Oslo ??
KRAM
Hej! Jag bor en halvtimme utanför Oslo men pendlar in dit nästan varje dag. Väntar första barnet med bf 26 augusti. Hade varit jättekul att ha kontakt med några fler i samma situation o kanske till och med ses nån gång? :)