Gravida i Oslo
Hej! Jag är 79:a och har BF 21/7. Fler som bor i Oslo? Hänger inte så mycket på norska gravidforum :)
Hej! Jag är 79:a och har BF 21/7. Fler som bor i Oslo? Hänger inte så mycket på norska gravidforum :)
Yeey :)
Digitalt plus!
Jag e också gära med på en liten fika me andra gravida i Oslo, jag bor i centrum !om ni är intresserade?
Med på fika :
Pernilla efter 16 don flesta dagar
Kristina: när som helsy utom fre-lördag kväll å måndag tisdag morgon!
När har man första kontroll / samtal i norge?
Hej Jag är en 31 årig tjej som har en dotter på 8 månader..är gravid igen i vecka 21 på dagen :).. Bor i lørenskog men kollar runt på att köpa, tar gärna i mot tips på bra områden att flytta till. Skriv gärna några rader om lusten faller på jag har förövrigt bott här sen slutet på 2009.
Oj har helt glömt att jag startade den här tråden...!
Så kul att ni hittat hit!
Jag är 33, beräknad att föda första barnet på Baerum den 28/7, så JuliaOSLO vi är ungefär samtidiga ;)
Bor jättenära Ullevål, men har ett MA i bagaget så vågade inte fixa födeplats förrän det var för sent för de som låg närmast. Men har hört att det är bra därute också, och större chans på eget rum :)
Bott här sen 2008, gift med en svensk.
Hänger inte på några norska forum, men ska gå en svangerskapskurs i april, om vi inte flyttar den till juni istället.
Känns lite tidigt att börja förbereda sig ;)
Hur mår ni så långt?
Jag är ju halvvägs, och känner inga större krämpor.
Magen växlar väldigt i storlek också..!
Har just kollat in en vagn som tål Osloterräng, annars har jag inte köpt något, förutom mammatajts ;)