• Powderpuff

Zelda och ...

Har en dotter sedan tidigare och snart kommer tjej nummer 2. Letar efter namn som passar med storasysters, men helst inget som börjar på s.

Gillar lite äldre namn och är för tillfället mest inne på Edith men alla förslag mottages varmt. 

• Svar på tråden Zelda och ...
  • MaaxMaax

Zelda och..

Ethel
    Ada
    Naima
    Eira
    Karla
    Mira
    Thea
    Tekla
    Vanna
    Kata

In manus tuas, Pater, commendo spiritum meum
  • CMM

Britt-Marie.

Fokuserar man på invandrings- och integrationsfrågor har man inte fattat vad som är viktigt i världen och Sverige. /Ermenegildo
  • jjustmee

Zelda och:

Esther
    Astrid
    Alma
    Alva
    Disa
    Doris
    Leah
    Ellen
    Mira
    Meja
    Eira
    Lisa

• Dunham

Zelda & Addie
    Zelda & Agnes
    Zelda & Blair
    Zelda & Clara
    Zelda & Flora
    Zelda & Joy
    Zelda & Joyce
    Zelda & Jules
    Zelda & Julie
    Zelda & Katherine
    Zelda & Mabel
    Zelda & Marielle

Tvillingar med bf 12/6! Mamma till Artemis (född 2010) och till min brorson Jacob (född 2008)
  • evelinaeee

Zelda & Loemi
    Zelda & Lio
    Zelda & Disa
    Zelda & Lima
    Zelda & Elima
    Zelda & Elvira
    Zelda & Isa
    Zelda & Dela
    Zelda & Keira
    Zelda & Clara
    Zelda & Amandla
    Zelda & Embla
    Zelda & Loa
    Zelda & Vilda
    Zelda & Lovelia
    Zelda & Leoma

• K L A R A

Har också en dotter som heter Zelda ( har iofs en son också) och jag gillade kombon Zelda & Clara som någon skrivit. Tyvärr kan jag inte sno idéen då jag själv har ett namn som innehåller Klara. Funderar också på bra passande namn till nummer tre

• Powderpuff
    K L A R A skrev 2013-01-22 16:36:29 följande:
    Har också en dotter som heter Zelda ( har iofs en son också) och jag gillade kombon Zelda & Clara som någon skrivit. Tyvärr kan jag inte sno idéen då jag själv har ett namn som innehåller Klara. Funderar också på bra passande namn till nummer tre

Vad heter din son? Om du vill svara dvs.

Tack för alla förslag. Kom gärna med fler!! Har några favoriter som ska introduceras till sambon ikväll
  • Dunham
    Powderpuff skrev 2013-01-22 18:41:35 följande:

Vad heter din son? Om du vill svara dvs.

Tack för alla förslag. Kom gärna med fler!! Har några favoriter som ska introduceras till sambon ikväll
    Vilka var favoriterna? Så man lättare kan ge mera, passande förslag tänkte jag. Glad
    Tvillingar med bf 12/6! Mamma till Artemis (född 2010) och till min brorson Jacob (född 2008)
Svar på tråden Zelda och ...