• iller

Zelda och ...

K L A R A skrev 2013-01-22 20:43:50 följande:
    Sonen heter Ian Maken är helt inne på Link om trean blir en pojke. Jag tycker det blir alldeles för mycket tv-spelsnamn i familjen Tycker flicknamn är mycket svårare än pojknamn!
    Jag hade tyckt det varit jättehäftigt med en Link, men min man hade nog aldrig gått för det ;) Men en liten Zelda vad rart.. det lär jag aldrig heller få döpa till om vi finge en tös ;)
    Zelda och Leia ? Lagom nördigt eller ?
  • iller
    K L A R A skrev 2013-01-23 21:10:21 följande:
    Iller: Leia hade faktisk maken med som förslag förra gången Japp, ett tv-spels och star Wars fan. Dock inte så nördig som det låter
    Lagom nördigt är bara hälsosamt! Jag har en liten Leonard, Leia hade inte varit så fel till det det, men mannen gillar Moa... Inte riktigt lika spejsat. Här är vi LOTR fans men jag har inte riktigt lockats av deras namn så mycket.. var visst nån som döpte sin son till sauroman i mellannamn, njaaaaaaaaa säger jag ;)
  • iller

Lilo & Stitch Flört Leonard och Lilo ubergulligt... Vi får väl se när det drar ihop sig hur den diskussionen blir, tyvärr har mannen veto rätt till nästa barn då jag ville ha ett pojknamn specifikt med L i början Tungan ute

Svar på tråden Zelda och ...