DEt e så tråkigt att läsa hur han beteer sig...
Nej vi har inte varit så långt. Vi har varit på soc p.g.a vissa omständigheter. vI SKULLE GÅ DIT GEMENSAMT MEN HAN HADE RINGT ÅTER BUD OCH det tyckte soc va ok för han ville ha enskilt samtal med dem trots att det va han som gjort bort sig. Jag va något förbannad om man säger så.... SEn ville han att vi skulle gå på vad e det d heter familje rådgivning tillsammans, grejejn va bara att han varit där också och haft enskiljt samtal så det va sååååå synd om honom. Efter det har jag inte varit där men enligt rykte va han tvungen att gå dit fler gånger men jag tänker inte sitta där och bli förnedrad när det va han som gjorde bort sig från början. Långstint kanske men jag tänker inte ta det.
Så fort jag i fråga sätter nåt så säger han bara att han älskar sina barn. Det vet jag att han gör men gång på gång klantar han till det men barnen blir absolut inte lidande eller så men han beter sig så klantigt som sagt.
DEt enda jag vill är att barnen mår bra.
Ja absolut känns det som ditt ex har nån baktanke med att flickan ska gå på dagis... Jag förstår inte hur han kan låta sin nya styra hur,när och var han får träffa sin dottre för det är så det känns på det du skriver..
Vet du hur du ska gå vidare med detta eller?