• Anonym (Förstår!)

Förstår inte!!

Oj vad jobbigt det låter. Förlåt men det låter ju inte som han överhuvud taget ska träffa sin dotter. Låter ju ännu mer konstigt att hon inte får träffa sitt halv syskon.
    Vet du om hon och din förre dettas sambo träffats?
    Jag menar är man tre år kan man väl ändå inte va så jobbig....

Stå på dej och håll på ditt. Dagis är ju inte lösningen på ert problem utan han är ju det stora problemet och borde veta att ta ansvar......

Som sagt stå på dig och hoppas att det som händer blir det bästa för dej och din dotter......

Styrke kramar till dig!!!!

• Anonym (Förstår!)

Men alltså vad har dagis för betydelse i detta??? Jag förstår inte.

Jag är själv från skilj och har barn med x-et som han envisas med att ha varaann vecka. De är större än ert barn men kanske större anledning att de får välja. Den lilla i det förhållandet är på gränsen till att gå på fritids och jag går hemma eftersom jag har en ny liten i ett nytt förhållande. Dottern vill inte gå på fritids men xet envisas med att ha fritids varannan vecka. Tyvärr e hon för liten för att välja själv var hon vill bo.

Tycker det är konstigt när man som förälder inte kan se utifrån barnen bästa...

• Anonym (Förstår!)

DEt e så tråkigt att läsa hur han beteer sig...

Nej vi har inte varit så långt. Vi har varit på soc p.g.a vissa omständigheter. vI SKULLE GÅ DIT GEMENSAMT MEN HAN HADE RINGT ÅTER BUD OCH det tyckte soc va ok för han ville ha enskilt samtal med dem trots att det va han som gjort bort sig. Jag va något förbannad om man säger så.... SEn ville han att vi skulle gå på vad e det d heter familje rådgivning tillsammans, grejejn va bara att han varit där också och haft enskiljt samtal så det va sååååå synd om honom. Efter det har jag inte varit där men enligt rykte va han tvungen att gå dit fler gånger men jag tänker inte sitta där och bli förnedrad när det va han som gjorde bort sig från början. Långstint kanske men jag tänker inte ta det.

Så fort jag i fråga sätter nåt så säger han bara  att han älskar sina barn. Det vet jag att han gör men gång på gång klantar han till det men barnen blir absolut inte lidande eller så men han beter sig så klantigt som sagt.

DEt enda jag vill är att barnen mår bra.

Ja absolut känns det som ditt ex har nån baktanke med att flickan ska gå på dagis... Jag förstår inte hur han kan låta sin nya styra hur,när och var han får träffa sin dottre för det är så det känns på det du skriver..

Vet du hur du ska gå vidare med detta eller?

• Anonym (Förstår!)

KOm bara på en annan sak me. Du säger att han vill ha henne på heltid när hon har dagis och sen lämna henne där hela dagarna.
    Är det pengar för flickan han vill ha? Va bara en tanke....

• Anonym (Förstår!)

Hej !!!

Har tänkt på dej de senaste dagarna och undrar hur det går för dej?

Skickar ett gäng styrke kramar

Svar på tråden Förstår inte!!