• Anonym

V å r d n a d s f r å g a??

Mitt ex ligger på sjukhus akut och har skickat barnet till sin mamma, vilket jag inte går med på. Är det inte JAG som är sen andra vårdnadshavaren som barnet i första hand ska vara hos?? Fick inte ens info att exet åkte in, utan fick veta flera dagar efteråt på omvägar att exet är kvar på sjukhus.

• Svar på tråden V å r d n a d s f r å g a??
  • Anonym

Kan tyckas, men det är upp till han.

• Anonym

Det är väl inte alls mammans ensak

• Anonym

Dina barn pappa blir akut sjuk - och det du bryr dig om är att han inte lämnade barnen till dig?
    Han får lämna barnen till vem han vill under sin tid med dem. 

• Anonym

Klart barnen ska vara med dig. Då den andra vårdnadshavaren inte kan utöva vårdnaden om barnen ska du träda in enligt lagen. Så hämta barnen om du anser att det är bäst för dem.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-24 19:58:55 följande:
    Klart barnen ska vara med dig. Då den andra vårdnadshavaren inte kan utöva vårdnaden om barnen ska du träda in enligt lagen. Så hämta barnen om du anser att det är bäst för dem.

Källa på det
  • Anonym

Kan du inte läsa vad jag skriver ? Har pratat med socialjouren och jag kan begära handräckning om exet inte själv kan vårda barn vilket jag tänker göra!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-24 20:04:54 följande:
    Kan du inte läsa vad jag skriver ? Har pratat med socialjouren och jag kan begära handräckning om exet inte själv kan vårda barn vilket jag tänker göra!

Du har aldrig någonsin barnvakt till barnen? De ör aldrig med någon annan än dig, när det är din tid? 

Har du ens pratat med dina barns farmor? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-24 20:09:08 följande:
    Du har aldrig någonsin barnvakt till barnen? De ör aldrig med någon annan än dig, när det är din tid?  Har du ens pratat med dina barns farmor? 

???? Vad har mina barns farmor med saken att göra? Och nej, jag lämnar inte till barnvakt i flera dagar!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-24 20:21:48 följande:

???? Vad har mina barns farmor med saken att göra? Och nej, jag lämnar inte till barnvakt i flera dagar!!

Är inte ditt ex mamma farmor till barnet?
Svar på tråden V å r d n a d s f r å g a??