9 missfall - sen fick jag veta varför
Jag instämmer i Naquadrias beskrivning gällande trombyl i förebyggande syfte, det tog jag med - fragmin började jag med när jag anade att jag var geavid men innan plusset kom.
Jag instämmer i Naquadrias beskrivning gällande trombyl i förebyggande syfte, det tog jag med - fragmin började jag med när jag anade att jag var geavid men innan plusset kom.
Blingbling, man ska ta en dos motsvarande trombyl, det är riktigt - är det en tredjedel kanske? Jag tog en baby aspirin per dag, men de kanske är svagare än albyl minor hemma?
Trombyl är 75!
Yes👍
Blingbling, vad härligt😊 bra läkare också! Lissen, tack för uppmuntran (om den nu var till mig😉). När, och om, detta fortsätter så bra så ska detta ut i media, var så säker😃
Che, hoppas ni är hemma nu och härligt att det gick bra i Aten😃
Angels, Jag tycker verkligen att ni ska kolla immunspåret! Jag känner en tjej som också brukar få kramp i livmodern efter äl/ET och hon har precis fått konstaterat immunproblem. Eftersom äggreserven ärgod så borde också kvaliteten vara fin! Nej, utred nu och vänta inte
Tack, det går bra, går in i v19 på söndag. Full medicinering, sprutorna var läskiga först men nu är det vardagsmat Eftersom jag har förhöjda nk celler så får jag brhandling från äl och framåt om jag blir gravid, medan andra tjejer med andra immunproblem får behandling innan graviditet för att trycka ned försvaret, det är lite olika.
Tack Angels😊 vi har inte haft svårt att bli gravida men svårt att behålla, nio missfall, så detta är stort för oss - Atenbehandlingen har hjälpt första försöket🌺 precis som Che skriver så tar jag fragmin och även resten av medicinerna Che nämner plus Levaxin!
Che, eftersom ni inte har fått provsvar ännu från usa så tror jag - och detta är bara vad jag tror - att han kommer ordinera il akut, dvs boka torsdag om det är det tidigaste du kan, plus att du ska börja m fragmin, pred o trombyl/baby aspirin, men det har du redan gjort så det är bra! Möjligtvis höjer han dosen pred till 15 mg per dag. Han svarar ofta på helgen också, skrev du i subject att du är gravid?