• bakeababy

Snopp eller snippa?! (Bild)

Hej!
    Var på Ul idag, vi ville inte veta könet, men som en kul grej fick vi en bild på könet som vi kan spekulera kring :)
    På bilden ser man rumpan underfrån enligt BM, det jag kan se är tre vita streck som sitter rätt så tätt...vad ser ni? Pojk el flicka?

• Svar på tråden Snopp eller snippa?! (Bild)
  • Flisan79

Såg strecken direkt så tror flicka! Har själv tre flickor och kollat könet med alla tre

• bakeababy

Tack för alla gissningar :) Är så spännande! Vi har en pojk sedan innan och men honom såg jag direkt en rund "boll" på ultraljudet. Denna gången såg jag inget sådant....tycker att vid denna veckan och med denna vinkeln borde man kanske se ngt som stack ut om det nu är en kille till.... men vem vet... Flört

Tar tacksamt emot fler gissningar!

• bakeababy
    Flisan79 skrev 2013-01-25 16:40:29 följande:
    Såg strecken direkt så tror flicka! Har själv tre flickor och kollat könet med alla tre
    Har det sett ungerfär likadant ut på dina flickors ul?
  • Två döttrar och en son

Jaha då är jag med....

Det enda jag vet är att bm på rul med tredje som är en flicka sa att om man ser tre streck så är det en flicka.
    Och att på rul med pojken så såg vi själva tydligt en stor pung ffa och sen en liten liten snopp när man tittade underifrån.  

Så ska vi gå efter det så är väl detta då en flicka du väntar.

Spännande!
    Återstår att se när hen föds....      

• Två döttrar och en son

Gjorde själv kub idag och vi tyckte tom att vi såg en stor snopp när bm visade oss underifrån.
    Men det var väl säkert navelsträngen. 

Svar på tråden Snopp eller snippa?! (Bild)