• bakeababy

Snopp eller snippa?! (Bild)

Hej!
    Var på Ul idag, vi ville inte veta könet, men som en kul grej fick vi en bild på könet som vi kan spekulera kring :)
    På bilden ser man rumpan underfrån enligt BM, det jag kan se är tre vita streck som sitter rätt så tätt...vad ser ni? Pojk el flicka?

• Svar på tråden Snopp eller snippa?! (Bild)
  • Två döttrar och en son
    Millan83 skrev 2013-01-25 15:58:53 följande:
    Jag ser ockdå de tre strecken, om det nu är på rätt ställe! Tre tydliga streck iaf!
    Vart då??
    Nyfiken.
  • YummyMami
    Hallonröd skrev 2013-01-25 16:00:24 följande:

Ja...fast så mycket hänger det väl inte på ett foster ? Beror väl på hur bilden är tagen också kan jag tänka...
    Undrar vad "hålet" är för något! Ca kl 1, lite inåt.. Jag tror jag har hittat rumphålet! Oskyldig
    Stulna hundar, borttappade hundar och EN upphittad hund, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Hallonröd
    YummyMami skrev 2013-01-25 16:03:27 följande:
    Undrar vad "hålet" är för något! Ca kl 1, lite inåt.. Jag tror jag har hittat rumphålet! Oskyldig

*hahaha* ...själv är jag asdålig på att se....jag fattar inte hur bilden är tagen...underifrån -  visst, men sen då? Uppåt eller neråt? Jag vill få det till att  inbuktning längst ner är där skinkorna delar sig men det kanske är fel..?! Skäms
  • YummyMami
    Hallonröd skrev 2013-01-25 16:07:59 följande:

*hahaha* ...själv är jag asdålig på att se....jag fattar inte hur bilden är tagen...underifrån -  visst, men sen då? Uppåt eller neråt? Jag vill få det till att  inbuktning längst ner är där skinkorna delar sig men det kanske är fel..?! Skäms
    Ja äh, inte blir jag klok på de heller, jag har nu beslutat mig för att det är en kille, och det av den stora korven på högra sidan längst upp!
    Stulna hundar, borttappade hundar och EN upphittad hund, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • bakeababy

Där det delar sig, liksom går inåt längst ner, där är 3 vita streck (svåra att få med på bild då bilden är lite suddig). Bilder är på "rätt" håll så man ska inte behöva vända o vrida på den :)
    Är så svårt Glad

• Hallonröd
    YummyMami skrev 2013-01-25 16:09:43 följande:
    Ja äh, inte blir jag klok på de heller, jag har nu beslutat mig för att det är en kille, och det av den stora korven på högra sidan längst upp!

*hahahaha*...jag döör...vad knäpp du är
    bakeababy skrev 2013-01-25 16:11:11 följande:
    Där det delar sig, liksom går inåt längst ner, där är 3 vita streck (svåra att få med på bild då bilden är lite suddig). Bilder är på "rätt" håll så man ska inte behöva vända o vrida på den :)
    Är så svårt Glad

Ok...då ser jag också 3 streck om än lite diffusa...Glad Annars ser jag 3 streck lite varsom...Drömmer
  • bakeababy
    bakeababy skrev 2013-01-25 16:17:55 följande:
    Har dragit pilar ifrån de tre strecken på bilden.... :)

Ah, ser nu att den hamnade åt fel håll...
Svar på tråden Snopp eller snippa?! (Bild)