• Anonym (svin?)

Alla män är svin...

Kommit fram till att i princip alla män är svin tills den dagen dom hittar rätt tjej (och många även efter den dagen också) Kvinnor kan också vara svin men skillnaden är att kvinnor visar mer hänsyn och har förståelse för känslor. Dom gångerna jag provat att nätdejta tex så får jag dåligt samvete om jag inte svarar på en mans mail eller inte uppskattar hans utseende.

En kvinna talar oftast om för en man om intresset inte finns där, svarar på sms om än kort. Till en viss gräns förstås.
    Män däremot skiter bara i att höra av sig. Svarar inte på mail, sms eller samtal. Är för fega för att säga att dom inte är intresserade.

Varför är det så?

• Svar på tråden Alla män är svin...
  • MaryArden

Jag har aldrig provat att nätdejta kvinnor, men av vad jag hört från män så stämmer inte din uppfattning. 

Det är du som är för snäll, inte kvinnor som är helgon och män som är svin. 

• Anonym

Nej, alla män är inte svin. Det verkar snarare vara du som har för höga förväntingar och krav på dig själv..?
    Att inte svara på mail är ju ett jättetydligt svar på att man inte är intresserad. Bara att släppa och gå vidare.

• Anonym (svin?)

Nu var det inte bara nätdejting jag tänkte på, det var bara ett exempel. Tänkte mer i allmänhet hur det verkar funka när folk dejtar.

• YummyMami

Men nää, de är nog mer att vissa kvinnor har en tendens att bara gilla svin och därför anser att alla män är svin. Skulle de sluta hålkla på och bara jaga svin så skulle de träffa på bra män!

Anime!! Alice Akademy för mamma och dotter, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Anonym

Problemet är (för mig iallfall) att man tror att svinet ska ändra och bättra sig med tiden, med min hjälp. Har inte dejtat så många svin men ett och annat har det funnits.

• viseversa

Oj jag har träffat en hel del fina ärliga män som INTE är det minsta svin.

• Pagge

Finns tjejer som är riktiga svin med...jag vet!

• traveler
    Anonym (svin?) skrev 2013-01-26 16:29:21 följande:
    Kommit fram till att i princip alla män är svin tills den dagen dom hittar rätt tjej (och många även efter den dagen också) Kvinnor kan också vara svin men skillnaden är att kvinnor visar mer hänsyn och har förståelse för känslor. Dom gångerna jag provat att nätdejta tex så får jag dåligt samvete om jag inte svarar på en mans mail eller inte uppskattar hans utseende.

En kvinna talar oftast om för en man om intresset inte finns där, svarar på sms om än kort. Till en viss gräns förstås.
    Män däremot skiter bara i att höra av sig. Svarar inte på mail, sms eller samtal. Är för fega för att säga att dom inte är intresserade.

Varför är det så?
    Hatar också sådana människor. Finns både tjejer och killar.

Att de inte hör av sig kan bero på två anledningar enligt mig.

De är fega och vågar inte säga att de inte är intresserade De kanske är lite intresserade men vill inte stänga några dörrar samtidigt som de kollar ifall gräset är grönare längre bort. Någon som inte svarar dina mail är inget att ha. Bara att gå vidare
  • Rakad Apa

Nöff!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • tankar28
    Anonym (svin?) skrev 2013-01-26 16:29:21 följande:

Varför är det så?
    Man kan faktiskt inte dra alla över en kant...
Svar på tråden Alla män är svin...