• Anonym (svin?)

Alla män är svin...

Kommit fram till att i princip alla män är svin tills den dagen dom hittar rätt tjej (och många även efter den dagen också) Kvinnor kan också vara svin men skillnaden är att kvinnor visar mer hänsyn och har förståelse för känslor. Dom gångerna jag provat att nätdejta tex så får jag dåligt samvete om jag inte svarar på en mans mail eller inte uppskattar hans utseende.

En kvinna talar oftast om för en man om intresset inte finns där, svarar på sms om än kort. Till en viss gräns förstås.
    Män däremot skiter bara i att höra av sig. Svarar inte på mail, sms eller samtal. Är för fega för att säga att dom inte är intresserade.

Varför är det så?

• Svar på tråden Alla män är svin...
  • Smecker
    Kul skrev 2013-01-26 23:06:58 följande:
    Tjaa, killarna kanske tycker jag är bitch för att jag säger rakt ut att jag inte är intresserad...

Är det inte bättre att säga rakt ut att man är intresserad? Brukar vara där det fallerar, inte tvärtom.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Kul
    Smecker skrev 2013-01-30 20:37:42 följande:

Är det inte bättre att säga rakt ut att man är intresserad? Brukar vara där det fallerar, inte tvärtom.
    Ja, men så pinsamt om det inte är besvarat bara. Det är nog därför man drar sig lite...
  • Kul
    Kul skrev 2013-01-30 23:28:04 följande:
    Ja, men så pinsamt om det inte är besvarat bara. Det är nog därför man drar sig lite...
    Killar tänker väl lika, eller?
  • Smecker
    Kul skrev 2013-01-30 23:28:04 följande:

Den stora gåtan. Varför är det lättare att säga nej än ja?
    Kul skrev 2013-01-30 23:29:50 följande:
    Killar tänker väl lika, eller?

Ingen aning, jag känner inte killar. Jag känner mig själv. Oftast iaf.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym

Där sa du det. Och alla ni som säger emot detta har tydligen inte sett det ännu, men vänta bara.. Det kommer förr eller senare, så var inte oroliga ;)

Men du har rätt, det gäller att träffa rätt tjej för dem!
    Och nä, vi kvinnor är inte helgon heller.. men vi hanterar och ser allt på ett annat sätt än män, de flesta i alla fall.. såklart det är individuellt.

• Anonym (svin?)
    Anonym skrev 2013-01-30 23:51:23 följande:
    Där sa du det. Och alla ni som säger emot detta har tydligen inte sett det ännu, men vänta bara.. Det kommer förr eller senare, så var inte oroliga ;)

Men du har rätt, det gäller att träffa rätt tjej för dem!
    Och nä, vi kvinnor är inte helgon heller.. men vi hanterar och ser allt på ett annat sätt än män, de flesta i alla fall.. såklart det är individuellt.

Nån som fattat Självklart finns det fina killar-som är ens vän. Men skulle du börja dejta dom och han sen inte är intresserad, då kommer svinet fram...
  • Anonym
    Anonym (svin?) skrev 2013-01-31 16:55:24 följande:
    Nån som fattat Självklart finns det fina killar-som är ens vän. Men skulle du börja dejta dom och han sen inte är intresserad, då kommer svinet fram...
    Exakt! Jag har en barndomsvän som är kille, vi har varit bästa vänner sen vi var små.. nu för tiden träffas vi inte lika ofta men när vi träffas är det som om vi inte varit ifrån varandra, han är världens snällaste kille.. blyg o försiktig, skulle inte kunna skada en fluga.. trodde jag, fick veta att han misshandlade sitt ex när de var tillsammans och var sjukt kontrollerande, hon fick inte göra något.. kunde inte tro det! 
  • Anonym
    Anonym (svin?) skrev 2013-01-31 16:55:24 följande:
    Som sagt, byt umgängeskrets.
  • Anonym (Mr Perfect)
    Anonym (svin?) skrev 2013-01-26 16:29:21 följande:
    Kommit fram till att i princip alla män är svin tills den dagen dom hittar rätt tjej (och många även efter den dagen också) Kvinnor kan också vara svin men skillnaden är att kvinnor visar mer hänsyn och har förståelse för känslor. Dom gångerna jag provat att nätdejta tex så får jag dåligt samvete om jag inte svarar på en mans mail eller inte uppskattar hans utseende.

En kvinna talar oftast om för en man om intresset inte finns där, svarar på sms om än kort. Till en viss gräns förstås.
    Män däremot skiter bara i att höra av sig. Svarar inte på mail, sms eller samtal. Är för fega för att säga att dom inte är intresserade.

Varför är det så?

Jag tror ALLA män som nätdejtat kan säga att det finns en STOR andel kvinnor som inte svara på mail...och därför måste vara svin! Flört
  • ander25k
    Anonym (Mr Perfect) skrev 2013-02-01 01:18:08 följande:

Jag tror ALLA män som nätdejtat kan säga att det finns en STOR andel kvinnor som inte svara på mail...och därför måste vara svin! Flört
    Flört exakt .

Svar på tråden Alla män är svin...