• Anonym (svin?)

Alla män är svin...

Kommit fram till att i princip alla män är svin tills den dagen dom hittar rätt tjej (och många även efter den dagen också) Kvinnor kan också vara svin men skillnaden är att kvinnor visar mer hänsyn och har förståelse för känslor. Dom gångerna jag provat att nätdejta tex så får jag dåligt samvete om jag inte svarar på en mans mail eller inte uppskattar hans utseende.

En kvinna talar oftast om för en man om intresset inte finns där, svarar på sms om än kort. Till en viss gräns förstås.
    Män däremot skiter bara i att höra av sig. Svarar inte på mail, sms eller samtal. Är för fega för att säga att dom inte är intresserade.

Varför är det så?

• Svar på tråden Alla män är svin...
  • enola

Precis som att kvinnor generellt inte är hycklare (hej Kaffedraken!) så är män generellt inte svin. Det finns alla sorter, och att dra alla över en kam är bara dumt! Jag vet att vissa människor av någon anledning, och troligen omedvetet alltid söker sig till samma typ av man/kvinna, någon som skadar dem, och deras upplevelse är därför att alla män/kvinnor är svin/hycklare/psykopater. Men att resonera så är oerhört trångsynt.
    Jämför: "Uppsalabor generellt är bisexuella". För jag har faktiskt träffat flera stycken, och då måste det ju vara så. Och så glömmer jag lägligt bort att det finns väldigt många uppsalabor som inte är det minsta bisexuella. (Jag vill förtydliga att till skillnad från sviniga män så ser jag inte bisexuella uppsalabor som något negativt, det var bara för att göra en jämförelse).

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-08 07:22:46 följande:

Jag såg en bekant som höll i sin älskade son, ett spädbarn.
    Hennes kind mot hans lilla huvud, och hon snosar på honom.
    Så gulligt så man bara smälter.

Men nånstans kommer det med stor sannolikhet att gå snett.
    När ungefär börjar det lilla söta gossebarnet förvandlas till svinet?

Tråden är lastgammal. Vad är poängen med att återuppta decenniegamla trådar? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Wtf) skrev 2022-04-08 10:07:44 följande:
    Därför att Kaffedraken lovade i en tråd för någon dag sedan att inte starta nya trådar på ett tag. Istället plockar han upp urgamla trådar för att kunna fortsätta sitt sjukliga ältande.
  • enola
    Anonym (Wtf) skrev 2022-04-08 10:07:44 följande:
    Oj, det missade jag! 
  • Anonym (Tidlös)
    enola skrev 2022-04-08 10:43:24 följande:
    Oj, det missade jag! 
    Vissa frågor är tidlösa.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tidlös) skrev 2022-04-08 12:30:38 följande:
    Vissa frågor är tidlösa.
    Ja, det är nog inte så att det är slut på svinen nu.
  • Anonym (Tidlös)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-08 12:34:48 följande:
    Ja, det är nog inte så att det är slut på svinen nu.
    Så länge det föds pojkar så kommer det alltid finnas svin.
  • Anonym (...)

Ligger i generna.

Män ska sprida sina gener så mycket det går.

Kvinnor väljer den de tror är bäst lämpad för att ta hand om familjen.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tidlös) skrev 2022-04-08 12:38:32 följande:
    Så länge det föds pojkar så kommer det alltid finnas svin.
    Men när blir den söte lille pojkvaskern ett svin?
  • Anonym (Snarare tvärtom)
    Anonym (svin?) skrev 2013-01-26 16:29:21 följande:
    Alla män är svin...

Kommit fram till att i princip alla män är svin tills den dagen dom hittar rätt tjej (och många även efter den dagen också) Kvinnor kan också vara svin men skillnaden är att kvinnor visar mer hänsyn och har förståelse för känslor. Dom gångerna jag provat att nätdejta tex så får jag dåligt samvete om jag inte svarar på en mans mail eller inte uppskattar hans utseende.

En kvinna talar oftast om för en man om intresset inte finns där, svarar på sms om än kort. Till en viss gräns förstås.
    Män däremot skiter bara i att höra av sig. Svarar inte på mail, sms eller samtal. Är för fega för att säga att dom inte är intresserade.

Varför är det så?

Det är snarare tvärtom att det kan vara trevligare att slippa höra om någon ogillar en. 
  • Anonym (hmm)

Konstigt att man använder sig utav ett djurs kallelse namn fast man antagligen inte har någon som helst kännedom om djuret.

Åk ut till någon gris bonde och träffa ett riktigt svin istället.

De är typ totalt livsfarliga då de är så överpumpade på testosterone. 

Att inte svara på sms eller inte lägga ut röda mattan för en kvinna gör inte människomännen till något svin.

• Anonym (hmm)

Sen har vi ju suggorna. De klämmer oftast ihjäl någon kulting (barn) då och då och bryr sig inte om att något sprattlar och skriker för fullt under dom. En del kan vara snälla en del totalt livsfarliga. Men chansen att de är mördare är ganska så stor. De kan t om få för sig att döda sina kultingar.

Och vad gällande kultingar, de är jävligt roliga och gulliga faktiskt.

• Anonym (hmm)

Men de som håller på med mobbning mest och grov misshandel utav någon i gruppen är suggorna. Ofta någon i gruppen som blir biten av dom andra suggorna. Alla i gruppen ger sig typ på stackaren.

Svinen vet man att man ska ha respekt för. Medans suggorna är mobbare, mördare och misshandlare.

• Anonym (hmm)

Mera rätt trådstart hade ju varit, "De män som ghostar är inte snälla".

• Anonym (hmm)
    Anonym (hmm) skrev 2022-04-08 14:35:54 följande:

Men de som håller på med mobbning mest och grov misshandel utav någon i gruppen är suggorna. Ofta någon i gruppen som blir biten av dom andra suggorna. Alla i gruppen ger sig typ på stackaren.

Svinen vet man att man ska ha respekt för. Medans suggorna är mobbare, mördare och misshandlare.

Men anses vara bättre än ett svin. Nej. Svinet kan inte rå för sitt beteende pga testestoron:et. Medans suggorna anses vara bättre, vilket de knappast är.
  • Anonym (hmm)

Sen finns det ju snälla suggor och svin (Galt) också!!!!!!!!!!!!!

• Anonym (Micko)

Tänk en tråd som heter "Alla muslimer är skit"
    Skulle inte bli långlivad

• Anonym (hmm)
    Anonym (Micko) skrev 2022-04-08 15:08:18 följande:

Tänk en tråd som heter "Alla muslimer är skit"
    Skulle inte bli långlivad

Eller "Alla kvinnor är suggor" Eller Bitch:or
  • Anonym (Micko)
    Anonym (hmm) skrev 2022-04-08 15:11:52 följande:
    Eller "Alla kvinnor är suggor" Eller Bitch:or
    Precis "Alla kvinnor är surfittor"