Inlägg från: Anonym (svin?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (svin?)

Alla män är svin...

Kommit fram till att i princip alla män är svin tills den dagen dom hittar rätt tjej (och många även efter den dagen också) Kvinnor kan också vara svin men skillnaden är att kvinnor visar mer hänsyn och har förståelse för känslor. Dom gångerna jag provat att nätdejta tex så får jag dåligt samvete om jag inte svarar på en mans mail eller inte uppskattar hans utseende.

En kvinna talar oftast om för en man om intresset inte finns där, svarar på sms om än kort. Till en viss gräns förstås.
    Män däremot skiter bara i att höra av sig. Svarar inte på mail, sms eller samtal. Är för fega för att säga att dom inte är intresserade.

Varför är det så?

• Svar på tråden Alla män är svin...
  • Anonym (svin?)

Nu var det inte bara nätdejting jag tänkte på, det var bara ett exempel. Tänkte mer i allmänhet hur det verkar funka när folk dejtar.

• Anonym (svin?)
    Anonym skrev 2013-01-30 23:51:23 följande:
    Där sa du det. Och alla ni som säger emot detta har tydligen inte sett det ännu, men vänta bara.. Det kommer förr eller senare, så var inte oroliga ;)

Men du har rätt, det gäller att träffa rätt tjej för dem!
    Och nä, vi kvinnor är inte helgon heller.. men vi hanterar och ser allt på ett annat sätt än män, de flesta i alla fall.. såklart det är individuellt.

Nån som fattat Självklart finns det fina killar-som är ens vän. Men skulle du börja dejta dom och han sen inte är intresserad, då kommer svinet fram...
Svar på tråden Alla män är svin...